|
Sida 1 av 6
|
|
|---|---|
|
Jag har en Bmw 320-97 och den har rullat 12000 mil, och är i skaplig skick. | |
| Min 318is -90 har gått 23.740 mil. Pyttelite rost på båda bakskärmarna. | |
|
94444km slog den om till idag....... Mvh Anders S. |
|
|
1750km / månad sedan den togs i bruk... :)) Mvh Anders S. |
|
|
13332 hittils. Bilen gick in i vinteride för två veckor sedan dock. Så samma mätarställning fram till mars /Dominik |
|
|
Km förstås, inte mil, hehehe. /Dominik |
|
|
Hej dominik! Bilar är till för att köras inte avställa dom :-))) |
|
| 25600mil. Går verkligen som en klocka = tickar:-) | |
|
18500 mil lite drygt..går kalas, ingen rost alls, bara tickande från motorn som skall åtgärdas.. "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
AMET>> helt riktigt, men om man inte gillar att köra på vintern, vilket är aktuellt i mitt fall, får man hålla tillgodo med cykel under vinterhalvåret. /Dominik |
|
| 22500mil och den e knappt inkörd ;p | |
|
6127mil för att vara exakt. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Hej dominik! Varför gillar du inte köra bil på vintern? Eller gillar du inte tvätta bort saltstänken? |
|
|
AMET>> har väldigt tråkiga erfarenheter från förra vintern då jag åkte med i kompisens passat. Hans bil blev påkörd i sidan av annan bilist med sommardäck på, alternativt slitna vinterdäck. Lyckligtvis ådrog vi oss inga personskador men hans bil blev ordentligt demolerad. Det är just detta faktum att risken att råka ut för trafikolyckor på vintern är betydlig högre som gör att jag hellre avstår från bilkörning. Dessutom är Uppsala inte speciellt storstad så man klarar sig mycket väl med cykel, åtminstone under vintern. /Dominik |
|
|
min har gått 12000mil då bilen aldrig vinterkördes senaste 6 åren Länk |
|
|
Då förstår jag varför du inte vill köra bil på vintern jag hade nog varit skakig jag oxå. Man får lite respekt för vintern efter en sådan olycka. |
|
|
dominik, risken för personskador är alltså mindre när man cyklar på vintern än åker bil? :-) JOhan |
|
|
17060 mil har lillen gått nu..=)... !! & den är i mycke fint skick..=) -I_Bmw power in Norrland _I- |
|
|
min här gått 19300mil. Ganske lite med tanke på bilen ålder. önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
hehe jag skrev ju fel..!! hehe *...den har gått 16060 mil inte 1760 mil,..Så var det med den saken..! Mvh// -I_Bmw power in Norrland _I- |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
7524mil.:) MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.