|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
betriebsanleitung1 |
Vad hette chefsdesignern som formgave E-31 E-32 etc?. |
|
M5 E39 och Z8:an!! Johan |
|
|
1) 3.0CSI 2) Z8 3) 507 4) Z3 både Roadstern och coupen. 5) Z4 (ser lovande ut...) Kommer ihåg att 6 serien på åttitalet var favorit när jag var barn. Nu tycker jag inte att den är så snygg längre... |
|
|
1: 2002 turbo 2: 3,0 3: E 39 (4: Mini cooper! ...slå mig inte) |
|
Svärd |
Helt klart är 507an vackrast!! Z8 är ju inte helt olik 507an så den kommer tvåa! Sen den tidlösa E-32an på tredje plats! Vilka former på en så stor bil!! Sen finns det ju mindre vackra BMWs också... Jag gillar inte Z3 Roadstern (men Coupen är okej) och Compakt-modellerna! GOTLAND har allt, förutom SALT!! |
|
1. E32, helt överlägsen all annan bildesign. 2. E38, inte mycket sämre än E32. 3. E34, samma tema som E32, mycket tidlös och elegant. |
|
|
---> M1 Gruppe 4, tänkt att få äga en sådan =) /Manuel |
|
| Jag måste säga att jag tycker att E46 M3 är rätt så snygg... | |
|
Kvar i dåtiden.. Men ändå... 1/ E3 2/ E28 3/ E12 4/ E24 5/ E9 E38 och E39 i all ära men BMW´s äldre stora sedaner är helt enkelt grymma.. mvh Johan |
|
|
1. E28 T.ex. M535/M5/B7 2. E30 T.ex. Alpina B6 3.5 88->/320is 3. M1 Gruppe 4 (helst en vit med svarta prickar!) 4. E24 T.ex. M635csi 5. E36 T.ex. M3 Lim mvh ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
And the winner is: - E12! Motivering: Behövs ingen, ni har väl sett en, eller hur? |
|
|
1. E-30, från torpedvägg och frammåt! 2. M5 Touring -95 3. E-46 M3 Silver Länk Länk (under uppbyggnad) ICQ: 57377285 -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
| z3 m-coupe är det råaste & vackraste som rullat på 4 hjul!! | |
Bavaria |
M8...kan inte bli fetare |
|
1. Sänkt E38 med feta 20" 2. E46 M3 3. Resten "Det finns 740 anledningar att köra BMW" // Lazze S |
|
|
E 30 såklart Det ingen ful BMW. Desutom är de flesta BMW modeler tidlösa. Der är väldigt svårt för en ickekännare att se skillnad på 10 år. |
|
| Det finns ingen ful BMW skulle det vara. | |
|
Har sett en 2000cs -6? ,inte helt fel. Annars 3,0cs(i) Min :)) Henrik |
|
Hjelm |
Min é snyggast! ;) C Y A Daniel Länk |
|
Jag må vara partisk men Z3 M Roadster är snyggast! I stark konkurrens med Z8, till Z8'ans nackdel ligger att den är lite väl retro, å andra sidan är den elegantare. Min motivering till M roadstern som snyggaste bil: Härliga runda linjer, inget onödigt krafs såsom baksäte ;-). Det otroligt feta bakpartiet (mäktigt!). Den snygga inredningen med tvåfärgat läder (finns ej i icke-M modellerna). Jävligt snygga fälgar i orginal. M roadstern är nog helt enkelt en av världens finaste bilmodeller. Det finns andra väldigt fina bilar men ingen med riktigt samma balans av skönhet och grymhet. Lamborghini t.ex är ju väldigt grym men inte särskilt snygg. En modell som ligger i närheten av Z3'an är Corvette från tidigt 70-tal /Hans |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.