|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
nenad |
personligen tycker jag att e34an e den vackraste bmw som har tillvärkats speciellt med lite lätt modifiering som vita blinkers och ett m paket skulle vara kul o se vad ni tycker |
|
2000cs på solklar 1:a plats. E30 på 2:a Alla andra 3:e plats... finns inga "fula" BMW! :-) ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
JPM |
1. 507 2. 3.0csi 3. 635csi Sen är det ju så att nästan alla är fina som fan :-) Juan Pablo Montoya For President |
|
Ny tråd på gammalt tema! 3,0cs(i/l) är fortfarande nummer ett! 507 har jag tyvärr aldrig lyckats se i verkligheten så där har jag ingen uppfattning, men den är snygg på bild! /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
1. 503:an 2. 02-serien alla varianter, samt 3.0, alla varianter 3. 635CSi 4. E30 5. Resten "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
Scheckheft |
Hej, 507:an helt klart, sen är jag svag för E 38:an /Scheckheft |
|
Snyggast, In no particular order: Trenoll see-ess-ii E-tjugofyra E-trettifyra, speciellt Toooring+M5 E-förtisex emmtree De enda BMW jag inte tycker är snygga är: E-tjugoett Kåmpackt-modellerna Bauuurkabbarna Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Bimmermans Phatmobil är åtminstone bland de fetaste. Smakfullt stylade E38:or är mina favoriter. Sen är E24 grymt snygga också. /Micke |
|
EMW |
Smaken är ju som baken:-)) Tycker designen på alla Bmw modeller är snygga de har stil fram tills nya 7serie modellen,kom men det tar säkert sin tid att smälta och njuta modellen. Undra hur nya 5 serien kommer att se ut? |
|
Snyggast = M3 E30, så klart! Mvh Abbe Länk |
|
|
E31 är klart snyggaste modellen enligt min mening. Länk |
|
|
Tackar micke... Tycker E38:an är otroligt vacker... //Bimmerman Zim Zimma here's my bimma Länk Demon eyes på g :) |
|
|
Vad hände med E36 coupé? Den tycker jag har grymt tidlösa vackra linjer, speciellt i M versionen då! ;) |
|
JPM |
Glömde ju att nämna Z8 grym.... Juan Pablo Montoya For President |
| Om man bortser från gamla klassiker så de senaste 10-15 åren så är e46 m3 den klart snyggaste bilen bmw har gjort i mina ögon. | |
|
E 34:an e klar den snyggaste bilen som BMW gjort. Som tvåa kommer 635csi,mycket snygg den me men 34:an slår allt boys |
|
|
Som Magnus M säger, det finns inga fula BMW Men alla bilar BMW gjorde på 80 & tidigt 90-talet är grymt snygga |
|
|
Ja röstar på Z8:a den e beroende framkallande kul och köra enligt säker källa. men vilken bmw är inte det? Tycker iaf att den är mest lyckad design mässigt. |
|
| Men ska det bli en BMW så blir det nog E30 den är så fruktansvärt snygg | |
|
Ska man försöka göra en lista så är det enligt mitt tycke följande bilar som är outstanding vackra. Att sedan rangordna dom är svårt, alla är vackra på sitt sätt. *E 9 *E24 *E38 *E52 *Z3 Coupe * 507:an |
|
|
E38:an vinner överlägset enligt mig. Mvh. Micke Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.