|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Tycker man om 320, ja då vill man inte kliva ur en 325! om man får tillfälle att provköra alltså! skillnaden är ganska stor, fast bättre bromsar skulle inte skada ;) RB |
|
|
Bromsarna är faktiskt pinsamt dåliga, det måste erkännas. Min kompis har skaffat 750 ok, får se hur mycket bök det blir att få dit dem. Lyckas jag lär jag knåpa ihop ett mektips som vanligt. Själv kommer jag nog att försöka en snikvariant med Vobblo ok på min E30. Samma gäller där. På E21 har man sån flax att Vobblo oken passar bolt on sägs det. Skall synas inom kort! Kiip Spiiding! |
|
| Måste hålla med där! Bromsarna känns rätt klena!.. Men i övrigt är det en skitrolig bil! | |
gangsta_toth |
Kan säga så här mycket att det är värt o lägga extrapengarna på en 325, för det är en helt annan bil. allt frång kränghämmare till bromsar är större, och bättre än med, låt oss säga en 320ik från 88, (som ägaren betalade överpris på...Minst tio lappar.) Ljudet är också ett helt annat, för avgas-systemet är grövre. Motorn är också varv-villigare. "Power without control is... interesting." (Snodd fråm Kawa triple-klubben) |
|
gangsta_toth: 320 å 325 har likadana bromsar,nåt som är lite konstigt... men visst är de värt att lägga några extra lappar på en 325..större motor å drar mindre bensin!! |
|
| 320 har trummor bak. 325 har skivor. | |
| Jo,men jag menade fram!!! | |
Jim |
Kul bil!!! Brukar var hårt körda dock. |
|
Var på Europaresa 700 mil i somras. Fyra pers (två små bak tack o lov). Bilen är som gjord för autobahn, alpvägar och glidarvägar! Mycket pålitlig! |
|
|
Köpte min 325:a för en vecka sedan, är allt annat än missnöjd kan jag säga!! Ska bli fin fint att rulla ut den till våren.. =) Lätta inte på högerfoten! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.