|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
slusk |
f-n vad kul. har själv en 325 turbo-87:a. jag åker på höga 12:or på kvartsmilen med originalboxen, ska beställa tid för mappning hos claus på turbocenter. då blir det att åka låga 12:or. skall montera i en extra lambda imorgon, så att det blir mycket billigare när man skall programera. (ska vara med i Snabbast i stan 15/9 och Falun 2/9) |
jonnyopipo |
Angående RÖD E30 i Karlshamn så undrar jag också vem det månde vara.Kör själv RÖD E30 (323-86) med 9x16 fälgar sedan 6år och bor i KARLSHAMN MINA JAKTMARKER......haha (racesugen) |
Sammy Lundin |
Säg bara till. jag brukar ju oxå jaga lite i karlshamn, vi måste få igång stilleryd igen. jag kommer på fredag och hetsar lite. kanske har med mig en Weber volvo som söker revansch mot en kadett gsi (brauns gamla). vi ska antagligen filma lite fräcka grejor i helgen. kamerabilen är antagligen en blå 940 med blå varselljusen. så vill ni vara med på film så gör något fräckt. Får ursäkta om min bil ser lite skum ut nu ett tag för jag har inte fått alla clips till kjolpaketet så jag kör runt med ett halvt m-technic paket. men det kommer mera. MAX power |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.