|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som har några länkar till nån sida med schnizer fälg kopior? Söker en fälg med fem ekrar som går hela vägen ut till kanten. Ekrarna är något rundade. Väldigt vanliga på BMW. Någon kanske vet vilka jag menar och till och med har ett set 18" som de vill byta mot mina Rondell 58 18" ? Vem vet? Danne - H U M A N R A G E - Länk | |
|
Får du alldrig nog av feta fälgar? Mvh. Micke Länk |
|
|
RONDELL heter ett fälgmärke som har schnitzer kopior. Länk har dem t.ex. många andra firmor har dem också. |
|
|
Länk , Länk , Länk _____________________________________________ Länk |
|
|
Tack för alla snabba svar! Fälgen jag tänkte på heter "ACS 108" hos Molway och "Schnitzer copy" hos Gummihuset. Micke- Nej! Man får ju en massa häftiga ideer hela tiden! Problemet med mig är att jag alldrig blir riktigt nöjd! Såg en svart M5 Touring på Arlanda här om dagen med dess fälgar... Så otroligt snyggt! MÅSTE HA! MÅSTE HA! MÅSTE HA! He! He! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Kan bara instämma med Danne att de fälgarna är väldigt snygga! Har själv funderat på att byta ut mina rondell design58 fälgar mot de... / Marcus |
|
|
det finns även ett företag till som Schnitzer kopior: RH...dock vet jag ingen adress eller om dem har någon hemsida... /Henk BMW CS #5075 Sugen på en E34...vill du byta??? |
|
|
Henrik A- De fälgar du pratar om har jag sommar sulorna på... kolla på mina bilder nedan får du se. Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Tjena! Ville bara haka på ang. dessa schnitzer copy fälgar....dom är ju för grymma. Har precis fått mina som kommer att ha 255/40 bak o 235/45 fram.....Gissa om man längtar till våren !!!! MVH Spin |
|
|
Jag e nöjd med mina :) Kommer från gummihuset.se Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
ticco- precis! skit snygga! Spin- Har du olike bredd på fälgarna? med de där däcken menar jag? - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Danne: Om du hade haft 17" så skulle jag köpt dom av dig. 18" känns lite FÖR bra för mig. Mvh. Micke Länk |
|
|
ingenting är för bra för dig!!! Du är ju Touring kungen! Klart du ska ha 18"! Du får en femte fälg på köpet! 17" ser litet ut på en 5 serie touring. Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Danne: Jag menade inte utseendemässigt utan ekonomiskt. Men visst, är det "tag fyra, betala för två" så kanske det blir i ett annat läge. Mvh. Micke Länk |
|
|
Danne: Jag har inte olika bredd, 8.5" är det iallafall på fälgarna.Har inte fått på däcken ännu, får väl se hur det blir.Jag har hört att det ska gå att få på iallafall. MVH Spin |
|
|
är det priset du är orolig för kan de ju alltid diskuteras! Jag hade ju inte tänkt "tjäna" pengar på dem bara byta till de jag vill ha... även fast jag vet att jag går back... Jag är rätt sjuk på så sätt. Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
Danne: Att tjäna pengar på bilar/bildelar är bara bilhandlare/däckgubbar förunnat. Men det viste du ju... Maila eller SMS:a ditt pris så ska jag överväga mitt förnuft. Hur är däcken i mm? Mvh. Micke Länk |
|
|
Micke Olsson: Du vet lika väl som jag att det sista du skrev är "bullshit" :- ) Du vet vad hag menar... /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Kidde: Så länge du är billös ska du bara vara tyst!!! ;-)) Mvh. Micke Länk |
|
|
Har bil... (eller vad det nu är...:- ) /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
Micke har mail! Danne - H U M A N R A G E - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.