|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Ackerlund, vad var meningen med ditt svar? Är du Henke Mohlin och delägare, eller? Berätta istället om motorrasen, så att folket här kan lära sig... Mvh Rasmus |
|
|
Sandgren: Har jag nån gång sagt att jag är mekaniker?? Jag har inte sagt att det är nå fel med M5:er men ska passa sig så de inte blir ras för de är många som det har rasat vid för 15-20 000 mil! Sedan håller jag med Tomas.s också på de han säger! Förklaring kommer på felen men jag har inte tid nu...ska iväg på ishockey! Så den kommer ikväll |
|
|
SpeedLover: Nä henke mohlin och Ackerlund är inte delägare, henke jobbar där och Ackerlund är son till Thomas som är "VD" och delägare! Men det stämmer som Ackerlund säger om M5, dom kan vara känsliga om dom har gått långt eftersom bmw tar ut bra mycket ur motor och många kör hårt och varvar dom på höga varv jämt då håller inte motorblocket, ofta det felet på dom! Har själv en M5 som har rasat... Men som sagt det är inte säkert att de är så på alla Mvh//Clorin |
|
| På denna M5 har dom också bytt motorblock: Länk | |
|
Ackerlund: Ok. Men varför har du och Clorin samma IP-adress? Bara nyfiken...... Mvh Patrik |
|
|
Förresten, annonsen las upp 3 minuter innan Clorin gjorde sitt inlägg, ren tillfällighet? Dessutom är det en 3.8 och inte en 3.6 som det väll var som var dåliga.... Mvh Patrik |
|
|
Sandgren: Kan bero på att det är ett nätverk här i området, alla sitter på samma kabel..114st! Ja det där inte clorins M5, det kan jag lova! Ja men du ser ju att 3.8 kan ha problem med motorblocket också verkar de som.... Vilket jävla tjat de blev om det här då!! |
|
|
ja, det blev ett jävla tjafs. jugga som startade tråden undrar nog vad det här är för en jävla cirkus.. |
|
| Jag vill bara tillägga att om man är rädd för att det skall kosta för mycket pengar att äga en M5 så köp en Volvo,jag har kört min 25 000 mil utan problem.Men visst, rasar motorn så blir det dyrt.Men det är kvalitet i BMW, och den är byggd för att köras hårt!!!!! | |