|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
38B38 (M5 3.8 motor) står lite i galleriet under 338 tic. /Kilander |
|
|
OKidoki=) BMW-There ain't no substitute... |
|
|
E-28an på filmen e en B10, och ruskigt fin. Ville bara lägga in det till er som funderade. Tycker d e roligt att ni uppskattar så eminenta vagnar i dessa nybilstider!:) jimpa |
|
|
Hehehe...men en Alpina är alltid en Alpina...Och det är Power och Prestige...så dom ska alltid respekteras...likaså M-bilarna=) BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Jo en sån E28 skulle man haft , min har iaf lite alpina grejer i men det är ingen riktig =( _____________________________________________ Länk |
|
|
...kollade precis senaste ghost rider... faen vikka idioter det finns i världen... Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Håller med. Bonusmaterialet är tufft, men själva filmen är rätt seg. Ghostrider finns både att beställa och ladda ner... |
|
KongANders |
Har en alpina e28 b9:) FIN bil! MIN bil! Hadde de bare klart å lage veier i norge også! |
|
Finns det bilder på din vagn någonstans? Har själv en B7 turbo E-28 så jag e rätt såld på modellen.:) jimpa |
|
|
E-28 alpinan från GIS3 är ju så snygg..får ha begär..har sett nån annan film när han sladdar ringar mitt på nån gata. //Roger ------------------------------------------------------ Länk |
|
| Kilander: Är det du som blir utskälld vid starten i GIS? Vad handlade det om om nu så är fallet? | |
|
Sämmre film får man leta efter! Tyckte att tvåan och ettan var bra mycket bättre! //Kalle |
|
|
Mordiiax:Han i GIS 3 har ju en E24 6-serie..står ju att kilander har en E30 alltså 3-serie. //Roger ------------------------------------------------------ Länk |
|
| Roffa: ok, men är det någom som vet vad det handlar om då? Man ser ju att publiken i bakgrunden skrattar så det måste ju ha varit roligt! | |
|
Tror det handlar om att han spolade på mer vatten inför värmning på eget initiativ, å d gillade inte tjockisen riktigt. jimpa |
|
|
ja fan va lack startern blev... han kunde haft kvalificerat folk i sin crev istället. det var ju en liten tös som hade hand om vattnet. hon vaar antagligen inte så insatt i det hela.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.