|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
I getaway in stockholm 3 på bonusklippen är där några ganska schyssta Alpina B7:or o så...som den röda på parkeringen som låter gummit ryka rejält=)...tänkte bara säga det=)... BMW-There ain't no substitute... | |
|
Bonus klippet efter filmen e ju klart det bästa på hela rullen! M-POWER!!!!!!!!! |
|
|
Jaja..Helt klart!!...Där är även en Bmw E30 som piskar supramannen i hans svarta monstersupra=)...wohoo!!...BMW är bäst!..haha BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Det är säkerligen Kilander här på forumet som piskar Supramannen. Dock så har den repan diskuteras hej vilt på zatzy angående om tidkorten som de fått. Har dock inte sett filmen själv så jag kan inte uttala mig om det han eller inte. "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Skulle inte betala ett öre för Gis 3 om ja får säga mitt, 2'an är klart mycket bättre än den nya, visste bonus klippen är väl helt okej. Tacka vet ja Mischeif och Ghostrider som kommer, eller har kommit, någon som sett dom?? /clyzzon |
|
|
jag tycker bara att det är idiotiskt att köra som dom gör i filmen....men bonusklippen är fina, från lite strippkörning och sånt som är säkert, och skoj som fan "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Jag såg den GIS 3 i helgen och jag håller med dom andra som har sett den att bonusklippen är så mycket bättre än själva filmen. Ghostrider har jag bara sett en tralier för... han är inte riktigt klok han heller... |
|
|
Har både GIS3 och Mischief men har inte hunnit kolla igenom någon av dem från början till slut. Mischief verkar dock lovande... Har Ghostrider kommit ut ännu? /Fredrik --- BMW Club Schweden, Länk Östgöta Sportvagnsklubb, Länk Min M3 Cabrio i galleriet: Länk |
|
|
Tyckte att GIS3 var dålig, dock inser man inte hur fort det verkligen går. Hondan är potent och det är qv... eller vem som nu kör också som förare. Ghostrider däremot lär ju bli en upplevelse att se. För er som inte sett, kolla deras teaser: www.ghostridermovie.net //Johan dreiachtzehnis |
|
|
Det är säkerligen Kilander här på forumet som piskar Supramannen. Dock så har den repan diskuteras hej vilt på zatzy angående om tidkorten som de fått. Har dock inte sett filmen själv så jag kan inte uttala mig om det han eller inte. Stensth: Det är just därför den repan är med på filmen. Supramannen hade ju INTE förlorat och hade INTE åkt på den tiden filmen visar. Folkets jubel sa nog lite om att en underdog är publikfavorit?! MVH/ Qvarnis |
|
|
Tyckter också att bonus clipsen är mycket bättre än själva körningen. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Qvarnis: Kilander slog dessutom av på farten några gånger den repan för att få styrsel på bilen. Som ni kanske såg så gick det ju ganska vingligt! Men jag tycker i alla fall att det är imponerande att köra en så bra repa med en sprillans ny motor! Hoppas du får ut mer effekt efter vintern Erik. "Letar efter en trimmad E28" |
|
|
Är detta den "riktiga" Qvarnis som skriver eller bara någon som vill bära det respekterade namnet?? BMW-There ain't no substitute... |
|
|
Det är den "riktiga" Qvarnis... /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
Den röda Alpina E28´an i slutklippen är faktist fin, undrar just vilken Alpina det är B7,B9 eller B10? ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
| Mischeif å Ghostrider? Dom har ja då inte ens hört talas om men som sagt, GIS3 var inte särskilt bra, tyckte att bonus klippen var mkt bättre. | |
|
Dom borde göra en rulle med "bara" bonusklipp, filmade med bra utrustning i bra miljöer. Det vore jäkligt gött att ex. kunna köpa en rulle med lite "historisk" rejsing med trimmade och original 70- och 80-talsbilar (nu menar jag inte historisk racing som det körs under svenska motorsportsförbundet, utan ex. från banträffar och liknande). Brutala bilar med lite kända profiler som ger järnet... då skulle det finnas så mycket mer tid att filma bilarna, ta upp motorljud, etc. Sedan skulle man kunna varva det med lite stripprepor och kanske något streetrace... det börjar bli så bedrövlans segt att sitta och titta på "Guidturer I Stockholm 1,2,3..." Gör en rulle och kalla den Grymmebil 2003 (whatever) istället. Ni har ju resurserna å jag skriver upp mig på ett ex. direkt! :) :) |
|
|
Michef 2000 va kul på riktigt, där dom kör o hoppar (!) så fälgarna flyger med nya hyrbilar (dom hade en ford explorer om jag minns rätt som fick bra me däng). Mischeif 3000 va ganska ok, mycket (nästan bara) Gumballkörning (2002). Jänkarna bangar inte för att blästra F50:or, TVR Ceberor, M Coupéer o allt vad det heter.. Ganska underhållade när det berättas om när highwaypolisen tar en Porsche i 183 mhp. GIS3:an känns som en tämligen onödig grej. Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
Efter GIS 2 så hadde jag förväntat mig mer en det visades i GIS 3 men bonus matrialet var en riktig höjdare specielt med det vilda burnandet på sveavägen med alla beemers och två klipp med min =) "Ju snabbare ni är desto mer långsam är jag" |
|
|
Jag får tacka dig Qvarnis för att den repan var med i bonusmaterialet, det var klockrent!! =) jag skiter i vad som stod på hans tidkort eller inte men jag vet bara att mitt kort stämmde identiskt med tavlan! 11,24 i andra repan imponerar mer på mig än att slå supran i ett race! Jo, om motorn blir mappad nån gång och laddtrycket ökas en 8 hekto sisådär så borde det spinna ännu längre!! *asg* Va?! ska man ha fäste åxå, det har jag nog glömt..! /Kilander |
|
|
Kilander: Va har du för motor i din E30 TIC?? BMW-There ain't no substitute... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.