|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
NP>>>Absolut,drar mer bensin,dyrt att laga(håller oftast bara ca5år sen är det dags för div rep) ;)) Sen det där med illaluktande individer har jag inte stött på i mina vagnar iaf,trots icke innehav av AC/ACC ;) Någon liten svettpärla har väl dykt upp,men oftast har dem "pressats" fram av andra bilisters beteende o inget annat ;)) Känner mig lite träffad som bakåtsträvare,pga mina två äldre "vrålåk" ;)) Mvh Janne |
|
|
Nu har jag provat på bilfriväg med is o snö, helt j-a fantastiskt!!! När jag gick in alldeles för fort i kurvan så bromsade systemet bilen samtidigt som motoreffekten sänktes. Den bromsade det hjul som bäst behövde bromsas för att sladden skulle hävas!! Inte vid något tillfälle i backen hände det att bara ett hjul drev! Dessutom när jag stannade mitt i en backe o kopplade ur DSC så drev båda bakhjulen??? Vilket gjorde att det var mycket enkelt att ta upp trots is o snö!! (brant backe) välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
|
DEt blev omkastade meningar men ni fattar nog... välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.