|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
haha :) nej, men nu har jag jävlar fått koll på läget, det visade sig att jag hade kopplat reläet rätt, men hade för dålig jordning, så det funkade inte :( men nu funkar allt..fast nu har det blivit kallt så jag vill inte stå i kylan och dra kablar... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
nähä... Få vänta tills sommaren då... :( ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
var inte sån nu :) så svårt är det inte... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Bmwfreaken, Du behöver inte dra kablar! Under instrumentbrädan till vänster om kopplingspedalen finns en tom plats för relä, där ska det också sitta ett relä till dimljusen. sedan funkar även knappen! |
|
|
Någon som har hittat pirat dimljus till E30 MkII än som inte är svindyra? |
|
|
dimljus till e30 88 och framåt är ju svindyrt, och tyvärr har jag inte hittat några piratvarianter...jävligt sura pengar om man tänker på vad dom som har e30 t.o.m -87 betalar... BMW, Bayerische Motorische Werke |
|
| någon som vet om det finns någon bild på hur "fästplattan" ser ut? jag har nämligen köppt ett par och han hadde inte kvar fästplatorna... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.