|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag körde Saab turbo under en lång tid, och jag erkänner att turbo bilar ( speciellt saab ) är så jävla roliga att köra, men allt pysande och turboljud, men den hade ingen bra start eller väghållning. Har ingen jämfört t.e.x Alpina B8 eller B10 mot en Saab turbo. Jag kan redan gissa vilken som vann.......=) ALPINA =). |
|
|
Nu har jag inte hunnit utvärdera min nuvarande bil så mycket men har en el att säga. Min 200sx var skitkul att köra när det var lite kalt och turbon snurrande. Kändes skit kul. Nu har mer hästar och vrid i en lättre bil men det är sugmotor. Inte alls lika kul, jag menar det rullar ju bara på. Men ska man tro hastighetsmätaren så är det stor skillnad. 200:an skulle inte ha en suck. Men visst den är väl roligare att köra men man blir turbo beroende. Att köra när det var 25 grader och torrt var tråkigt... Inte för det var en fakta inlägg så vill jag bara påvisa att turbo bilar luras. Va fan är Turbo? Länk |
|
| ja jag har åkt i från syrran som har en tyngre högerfot än vad jag har och jag måste säga att jag är imponerad av att hon hängde på men när det är 0-100 har jag inte en chans från 70-200 är jag snabare än hon vi kör på samma fälgar och däck osv och syrran har lärt mig allt jag kan om bilkörning hitils | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.