|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
M3 Frazze: Lite nyfiken på vad det var som du inte gillade med 911 C4:an...?? Visst är det kul att skämta om att 911:orna är trimmade VW bubblor, men de som menar det kan inte särskilt kunnig om sportbilar eller har bristande tankeförmåga. Visst är det kul med folk som snackar upp gammal skit ( läs patetiskt....), men ni måste väl ändå fatta att utvecklingen går framåt..... Read my lips: M3 E46 är en bättre bil än M3 E36 som är en bättre bil än M3 E30, punkt slut. Jag köper hellre en 325 E36 än en M3 E30 (den är ju såååå ful...) MVH Ingenjören |
|
|
Mr Dryg har talat. |
|
|
Ingenjören skrev : "Lite nyfiken på vad det var som du inte gillade med 911 C4:an...??" Fundera på det du...... Säkerligen är min kunskap om sportbilar mindre än både din och många andras här på forumet. Säkerligen är den det. Självklart går utvecklingen framåt, dj*vligt konstigt vore det annars, eller va.... Men bara för att ena bilmodellen är nyare än den andra behöver ju inte det betyda att precis varenda kotte per automatik tycker att den är bättre än dess föregångare... ?? Jag är och har varit en stor BMW-fantast sen första kontakten med BMW, 1994 i mitt fall, och med all sannolikhet kommer denna fanatism att följa mig livet ut. Detta väger säkert inte upp min, enligt dig allmänt dåliga kunskap om sportbilar i allmänhet, men det sk*ter jag högakningsfullt i... Med vänlig hälsning /// F \\\ ps 1 : Om jag har tolkat signalerna rätt är du helt eller delvis Porsche-fantast, Right ?? Med tanke på att jag själv har ett djupt intresse för BMW, borde jag kanske tänkt på vad jag skrev förut. Om jag "trampat någon på tårna" - dig eller någon annan Porsche-diggare här på forumet - ber jag om ursäkt för detta. Det har INTE varit avsiktligt. ps 2 : HAR du kört M3 E30 någon gång???????.................... /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
M3 Frazze: Du behöver inte be mig eller någon annan om ursäkt, men jag har svårt att låta bli att läsa och roa mig över alla konstiga inlägg och ideer som florerar här på forumet, och ibland kan jag bara inte låta bli att svara...... Alla vet ju om att Porsche tillverkar några av de bästa sportbilarna i världen och är kanske den enda extrema sportbil som tål att användas varje dag, på banan, på vintern osv...... Därav tror jag inte att någon "Porsche-diggare" behöver försvara bilmärket... Dessutom så har du ett intressant sätt att svara på min fråga vad det var du inte gillade med 911 C4:an jämfört med din M3 e30, kanske var det de extra hästkrafterna, den bättre väghållningen, de kraftigare bromsarna, kvalitetskänslan i hela bilen, 4-hjulsdriften..... vad vet jag, då du inte svarar..???? Lycka till med din M3:a MVH Ingenjören |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.