|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
eller en cab..... Automat är bekvämt |
|
|
liste, är verkligen 728 mer svårsåld än 730? Jag har haft 530i v8 och 528 e39 och kan säga att 2,8liters sexan känns överlägset starkare i de flesta lägen samt att den är 1,5-2 dl snålare än 3 liters v8an alla lägen. Det enda fördelen 730 har över 728 som jag ser det är om man absolut ska ha v8. /Simon |
|
Rene V |
Hej du, Husk at kolla bilauktion, både i Tyskland men osse Danmark ( finns utan dansk ráfgift ) der kan være mange penge at spare !!! |
|
Simon - en 528 är inga problem att sälja, men en 728 är ju "instegsmodell" och folk tenderar att leta vidare när de hittar en sån. Jämför gärna med 520 E39 som är långt ifrån lika lättsåld som 523 trots att effekten egentligen inte skiljer nämnvärt. Sen är det väl så att en bil med större motor oftast köps av folk med mer pengar och således utrustas med mer än standardprylar. Det finns självklart undantag, men detta är iaf MIN erfarenhet. ____________________________________________________ Nürburgring är inte bara en bana - det är ett helt paket! |
|
|
Vill du behålla sälja värdet på bilen så är det helt klart (skrivet innan) en M3 E30 som gäller. Svårt att hitta en bil med samma körglädje och stil för dom pengarna....:) Min drömbil = Alpina B6 3.5 (E30) (ryser av tanken). Alt En standard M3 Se E30 -90 (ryser lite till) Mvh Martin |
|
|
Liste, 730 var även den instegsmodell när den såldes. 728 ersatte den så jämförelsen faller där. Dessutom blev det mer och mer standardutrustning för varje årsmodell, fler airbag t ex. /Simon |
|
|
Du får nog gå upp i pengar till det dubbla och köpa en nyare bil om du skall kunna tjäna något. Jag är långtifrån expert men min uppfattning är att t ex E39 96-99 inte skiljer något mellan S och D. -DIESELN SKALL MAN HA PÅ SJÖN- Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.