|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Klart ett irriterande faktum, inte likt BMW att ge siffror i överkant. | |
|
Erik G noga då , känns som att det kvittar ;) men det är ju på min 518i som jag kört tanken tom på nån gång , 535:an får aldrig lida /Mvh Göran |
|
mag |
Har också bytt till pirat tank och får bara i ca 55 l när lampan lyst ett litet tag. Har för mig jag fick i mer i den gammla tanken. //Magnus |
|
Hej! Här e SVARET! Jag satt o irrade lite o hittade att usa e28 modellen e bara 63 liters tank medans euro modellen har 70 Kolla Här>>>>> Länk mvh benny |
|
| Länk | |
rsarits |
Jag har vid ett tillfälle tankat 69,8l, och då körde jag till macken! På ångor förmodligen, men ändå. Erik G: Åtminstone på 518 finns ingen förpump, men väl ett mycket finmaskigt nät så det är inte någon större risk att köra tomt, map skit i systemet menar jag, det sitter ju ett filter efter pumpen oxå. Micke |
|
Jag bytte tank på min 524td för några år sedan, med den nya (pirat) blev det precis som ni skriver. Felet med min var att avluftningen var felgjord, så ja gjorde en egen, då gick det genast i lika mycket diesel igen. BMW originaldelar ska de va' Mvh. Oskar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.