|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
VAD SKRIVER DU PÅ SIDAN PCDOKTOR??? "ännu sämre både grafik och ljudmässigt" GGGAAAAAAAHHHHH!!!!! Det här är GPL på Nordschleife HELT oediterade bilder inifrån spelet: Plflanzgarten: Länk Karusellen: Länk Flügplatz: Länk Sachsenring: Länk Här finns det MÅNGA fler gobitar: Länk (några har pålagd oskärpa... men alla är inifrån själva spelandet) ----------------------- Banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar Länk |
|
| Och ljudet.... ja det är idag i klass med bilderna ovan.... jag lovar. | |
|
Däremot tar det sin tid och bemästra 500kg F1 med 500hk V8 och stenhårda däck. Konstigt vore det väl annars.... |
|
| :-) | |
|
Fast det är klart, snart kan vi ju köra det här: Länk Länk Länk |
|
|
Lite shyssta klassiska F1 motorer ylandes i GPL: Länk |
|
|
Race fixar till pc spel finns att hämta på denna adress Http//www.gamecopyworld.com Mycket bra sida ... Kör på höger sida |
|
sebbe_bmw |
Ojdå, aja, små barn roar sig lätt! =) Sebbe |
|
MagnusT: JAg måste erkänna att det ser bra ut på bilderna. Jag vet inte men dom få gånger jag testade det såg grafiken INTE ut så här. Kan det har blivit uppdaterat med tiden och möjligheten att blåsa upp grafiken har förbättrats? Samma bör även ha skett med ljudet. Faktum kvarstår: den versionen jag spelade av GPL uppfattade jag som tråkig både grafisk och ljudmässigt. Känslan tyckte jag var det absolut sämmsta med spelet. Men är det så fint som på bilderna och ljud i samma klass så får man kanske tänka om lite... FIA GT är det något som är på gång nu? Hittade följnade sida där man kunde ladda ner ett tillägg med dessa bilar. Länk www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
MagnusT : Bilderna på tex Porschebilarna i de fiagt-länkarna du pastade behöver vi inte vänta alls på. Dom bilder är från en sk mod till F1-2001 som finns att plocka hem. Finns massor av fina modqr med olika bilar och körstilar att ta hem till F1-2001. URL kommer senare då jag sitter på jobbet just nu. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
| Grand Prix Legends är ju ett kanonspel! Ruskigt svårt bara, men körkänslan är i topp. Underbart att dra Ferarrin till maxvarv, vilket ljud! Mycket bättre än Sports car GT. Sedan finns det ju fler fina banor än Nurbugring, Spa till exemplel. Är det någon som inte har kört GPL så skaffa det direkt, än så länge det bästa spelet, och där ju en ganska stor utmaning också! | |
|
cruZZe: Om du läste mitt inlägg så ser du att jag skickade med en url till detta moddet... håller på att tanka just nu. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Cruzze: Bilden är från V4 och inte V3 Här är f.ö. en artikel jag skrivit precis: Länk |
|
D-diddy |
finns det någon nordslinga till lite modernare spel ?? David "The unattainable is invariably attractive" |
|
David, Finns inbyggd i Project Gotham racing 2, samt att ladda ned till F1 Challange (iaf i samband med ETCC-modden). Rekomenderar ett besök på www.rejsa.nu och deras Spel-forum! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
D-diddy |
Tack Kalle för snabbt svar. hittar dock bara gotham racing till X-BOX. vet dom om det finns för PC? David "The unattainable is invariably attractive" |
|
David, Nej det finns tyvärr bara till XBOX :-( F1C finns dock till PC och har du bara spelet så är moddarna gratis att ladda ned! Lycka till! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
D-diddy |
perfekt. tack för hjälpen. David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Översiktslista på alla spel o plattformar Nordslingan finns till (PC, Mac, X-box) Länk :-) |
|
|
Ja... man är ju fanatiker... Blev uppringd av Lena (som är gift med Johan "Bugrun" Grape) och hon skrev följande kolumn: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.