|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Go get it :-D /Magnus T Länk | |
| Vart kan man få tag på det spelet? | |
|
Banan verkar vara gjord för Spelet SPortscar GT själva banan kunde man ladda ner på ovanstående länk. Nu letar jag Sportscar GT kan jag ju säga... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Vilken tur att man sitter här med en kopia av Sportscar GT och ett stycka force feedback ratt då... :)) ________________________________________ Länk |
|
|
Har ni inte SCGT allihop? Jag menar, det är ju en BMW M3'a på kartongens framsida!!!!! Det är väl själ nog för att köpa den, HEHEHEHE!!! ;-) |
|
| Tips: ställ ner fram o bakvingen till väldigt liten vinkel så blir det lite vettigare känsla i bilarna... Och hårdaste däcken kan också vara en bra ide. | |
|
Då tankar man SCGT! =) /Manray/ |
|
| Manray: Vart tankar du SCGT? | |
|
Antagligen gör han det på direct connect.... Finns att hämta på neo-modus.com |
|
|
Stensth; Finns säkert på DC också men jag kör från Kazaa. Finns väldigt mycket och nerladdningen går i max hela tiden... Klart om 13 min! =) /Manray/ |
|
|
Magnus, Jag laddade ner det, men får det inte att funka. Räcker det inte att flytta in filerna i katalogerna som det står i filen eller ska man köra nån form av registrering i spelet? Jag har blivit bortskämd av alla självinstallerande banor till GPL. |
|
|
När vi ända snackar PC spel så måste jag rek följande läcker bit som är nytt och innehåller blandannat M3 GTR, bra grafik,hyffsat ljud, trevliga finesser och bra känsla under förutsättning att man accepterar lite arkadstuk och inte vill ha EXAKT som i verkligheten, gillade ni TOCA 1 & 2 så kommer ni att bli nöjda! spelet heter: Total Immersion Racing www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Neeed for speed 4 Hot persuite har MKT feta bilar med klar race-känsla via snutjag och annat godis :) MotoGP är ett motorcykelspel med total fartkänsla och en styrning som all mighty själv måste ha moddat, det absolut roligaste race-spel just för tillfället (trots att det är motorcyklar). OooOhhhH kan oxo tala om att jag fick hem en ganska fet Alpha-version av DooM III igår oxo, såååå mäktigt spel. Klockren grafik och skräckuplevelser utom det normala, ni som har lite slöa/halvslöa datorer tycker jag dock synd om då spelet suger musten urd det mesta i PC-väg :/ "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Hmm, får inte banan att funka! =( Kopierat alla filer dit alla andra banor är men det går inte?! Någon som kan förklara för en som inte vet? /Manray/ |
|
ant |
tänkte bara tillägga att dessa spelkopior ni laddar hem är olagliga. likaså är alphaversionen av doom3 olaglig att inneha. alphan är en läkt kopia från id software vilket inte betyder att det är fritt fram att ladda hem den. om jag nu hade laddat hem dessa spel skulle jag inte vara så ivrig att skriva det på nätet hur som helst, med tanke på registreringen här på forumet osv.. bara en tanke från mig.. ============================= Länk |
|
verkar väldigt nice, men inte heller jag lyckades installera ordentligt...laddade ner patchen och hela köret... hjälp? :) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Jag har lyckats lösa det! Börja med att ladda ner denna helt lagliga fil! följ instruktionerna enligt textfilen. nu hittar mitt scgt banan men i practice mode fick jag det INTE att fungera. Valde jag däremot race mode så kunde jag köra direkt så den verkar lite buggig. Grafiken suger,ljudet suger men visst är det Nordschleife och det är ju supernice! och "ant" tagga ner.... här är länken till filen som måste användas! Länk www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
ant |
hehe.. det är inte så farligt. jag är lugn.. =) bara tänkte så det inte händer nåt otrevligt. hoppas jag inte framstog som nån polis eller nåt sånt. men faktum är att det är olagligt att ladda hem piratkopior och inte så lämpligt att snacka vitt och brett om hur man laddar hem spel hit och dit på allmänna forum.. men som sagt det var bara en liten upplysning. sorry om jag uprörde er. det var inte meningen. game on... ============================= Länk |
|
Banan Mospark är annars också bra tycker jag! Men man måste vinna lite för att "få den". Annars (som jag gjorde =) kan man använda sig av koder. Skriv isi-cheeseman i huvudmenyn och sedan isi-tbone (bilar o banor) i "vanliga" menyn. Sen kan man ju trimma för pengar isi-aardvark =) Min M3:a har nästan 800 hästar o den går fint! :D /Manray/ |
|
|
ps. NFS6 kan ju också vara kul, M5 och Z8 finns bl. a. Laddar ner det... /Manray/ |
|
|
NFS 6 verkar var lika sunkigt som dom gamla, men en förbättring är att E39 M5 finns med... Lite småfräckt med poliser som kör den.. Näe NFS 1 var ball sen dog den av någon anledning. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.