AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
19.251

NORDSLINGAN i nuvarande sträckning på PC!

Sida 2 av 3
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
pcdoktor: 6an är tom värre än föregående versioner! (undantaget för 2an)
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
6:an rockar feeedt! ja lirade genom det inom 3 dagar efter det kom! poliserna är duktigt nördiga med bomber o granater men vad spelar det för roll när man ligger o pressar en F50 i 320 blås =) krämar man på allt i grafikväg o trycker upp det i minst 1024 (gärna med anti-aliasing) så finns det idag inget vackrare bilspel. fast det gäller o ha en prestandamaskin (dator), gärna kompletterat med en logitech momo force... =)

in fact, jag köpte mej ett nytt graffekort bara för nfs6..

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Man kan aldrig ta sitt spelande för seriöst!

328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Exakt! =)

Länk
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
Har testat nu NFS6 men min dator var för seg! =( Gick att köra men det hackade när man gasade. Dessutom förstår jag inte hur motorn beter sig, om man har fullgas på exempelvis 4:an och släpper gasen faller varvtalet till ca 1000 rpm. Precis som om datorn tryckte ner kopplingen. Så händer det inte precis i verkligheten...

/Manray/
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jo då, det finns tom killar som tjänar ganska grova stålar på att vara snabba på pc lir. Dock inte NFS 6 :)
HhHmmM !!!

har en 2.4ghz med 512RdRam och Gf4 ti4200
Mitt NFS hackar till som satan ibland.

Har ni crackade versioner eller har ni köpt era NFS ?

"the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department

//cruZZe
Lotus Samuel
Va å körde på ringen för första gången i höstas. Körde bara 2varv 10.39 som bäst mellan broarna med en gammal V70TDI med full packning. Hade inte en aning om hur banan gick så det chansades endel över krönen kan jag säga ;-) Har letat spel med ringen sedan dess å nu äntligen.

Körde nyss 5.48(stående start) med en Ferrari F40.
Vad kör ni andra på?
Vore kul att tävla med andra här på forumet. Det måste väl gå om man bestämmer tid å ip adress?
Jag har dock tokfeta laprecords på MotoGP som jag tvivlar på att folk kommer slå på ett tag (är juh dock motorcykelspel).

HhHmm måste vart min dator som var knepig, för nu hackade NFS inte ett smack.

NFS Hot persuit 2 var inte alls tokigt så fort man spelat till sig lite bra bilar.

Lär säga att M5 var slemmig som en spottloska, men Z8 var inte alls knas. Tyvärr var de inte alls jämförbara med tex Corvette Z06 eller F50 :)

"the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department

//cruZZe
Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Var på ringen i sommras men den var bokad hela jävla veckan....snacka om oflytt. OBS åkte inte dit för ringen, att den låg nära var bara en bonus...
Varför tanka piratkopior? Faktiskt går ju Sports Car GT att köpa för under hundringen nu. Detsamma gäller GPL, bästa spelet någonsin. Innehåller "ringen" direkt i paketet!
Lotus Samuel
Speddy: Riktigt surt du.. jag åkte också bar förbi av en slump men det va öppet som tur var. Jag stod å väntade på parkeringen tillsammans med Tommi Mäkinen ;-)
Banrekord Ringen i GPL???????????????????

8:19 i Lotusen för mig...

-----------------------
Banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar banträffar
Länk
Jag har PÅBÖRJAT lite om spelen med ringen involverad.

Tider och sånt kan ni ju skicka in om ni är sugna.

5.48 med stående start? vilken bana och vilket spel?
Låter lite fel om det är ringen

Länk

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Lotus Samuel
pcdoktor: 5.48 satte jag med en F40 som jag hade trimmat till 738kw =)

Det vore kul om man kunde jämföra lite tider med samma bilar. Tex en BMW M3 GT2?
Fungerar inte för mig.. Blir utslängd från spelet när jag väljer den nya banan. Är det ngn som fått det att fungera med Win XP?

/B

Lotus Samuel
Jag kör XPpro, blir utlängd 1 gång av 4 ungefär när skärmen blir svart och den laddar banan.
Visa användare
36
Tomass
nada, dock en italiensk gräsklippare
ahhh.
6.06 med min m3 på ca 700hk...
Sitter som klister... dock så kunde utväxligen varit bättre... toppar den utan problem på rakorna...
Kul värre;-)

Tomas.S/Aiit films
6.06 wow jag får nog träna lite till!

angående er som har problem så blir jag ALLTID utkastad om jag väljer något annat än race.

Jag märkte dessutom att när jag gjorde vissa val i options/setup så blev man utkastad

Näe nu blir det ett varv innan man knyter sig...

Wrooooommm!!!!

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Konstigt... jga kör XP och SCGT krashar inte alls...

Om man ställer ner framvingen till jätteliten vinkel (flackast möjliga) och sätter bakvingen nästan lika lite, sätter på de hårdaste däcken så blir ju bilen riktigt rolig att köra. Några 5-6 minuter blir det dock inte tal om, hehe!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.