|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jo jag vet att 5 av de frågorna är testfrågor. Lycka till med uppkörningen! Vart ska du köra upp förresten? |
|
|
Jönköping! ----------------------- Min E30: Länk |
|
| Trevligt! Lycka till! | |
|
Jo,de är 5 testfrågor också som inte tillhör själva provet!! kan aldrig tro att de går snabbare genom körskola,har iaf ja aldrig varit med om.... har du fått tid än? |
|
|
Tack! Nä jag får veta när jag fått tid på onsdag! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag klarade uppkörningen.... jippiii ----------------------- Min E30: Länk |
|
| Grattis!! fort du fick uppkörningen....hur många dagar sen va de du klara teorin? | |
|
Gratulerar! En anekdot om uppkörningar: Min kusin och jag skulle köra upp samma dag. Dagen efter skulle vi åka premiärtur fram och tillbaks till Skellefteå (280mil). Jag klarade min uppkörning, min kusin smällde i en rondell med en polisbil =). Behöver jag påpeka att han kuggades ;) Jag fick köra själv dessa 280mil i en Volvo 240 (uuurk). Tog säkert en månad innan jag var människa igen. Mvh Rasmus |
|
|
30 oktober ----------------------- Min E30: Länk |
|
| Lycka till med teroriprovet det klarar du lätt:-)))) | |
Crusty |
Amet: han har redan klarat både uppskrivning o uppkörning. Du e lite sent ute! =0) |
|
Grattis, men vissa fick juh 62 rätt på sitt prov *skryta* .. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Oj..trodde jag hade läst allt. Grattis till körkortet, ta det lungt med höger dojjan nu då :) Borde finnas en knapp så man kan ta bort sina inlägg om man vill. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Föresten så körde jag upp i en 318. Fick köra den ensam tillbaka. åhh minnen. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
shu!: hur länge sen va de du tog körkort? eftersom dom alrig kör upp me nån bmw lr bakhjulsdrift längre... |
|
|
Det var 2002-03-27 tror ja, det är iaf datumet som står bakanför kortet. Men det var med körskolans bil, inte vägverkets. Alla som kör upp i Piteå för köra med skolans bilar. Fick välja mellan 318i och passat 4wd, så valet var rätt enkelt :P // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
okej...coolt å få köra upp me en bmw!! får man knappast göra där ja bor,här är de japanare som gäller...uuhhh! |
|
Strukt |
Grattis! Jag har själv klarat teoriprovet, men jag kuggade en uppkörning för en vecka sedan :(. Det är lite tråkigt... Har fått en ny tid i december dock, innan jul så man får bara hoppas. Här kör vi upp i en Passat :) /Operator! Please give me the number to 911! |
|
Tack för alla Grattis allihoppa..... Själv fick man ju köra upp i en tråkig opel astra...... Nä nu ska jag cykla till jobbet..... eller vänta nu... Ta bilen till jobbet menar jag....... he he.... Ha de bra.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.