|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Håll tummarna nu... ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk | |
|
jag håller alla tummar ! "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! |
|
|
Ingen fara, det klarar du lätt! /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
Yeeehaaaa..... Jag klarade det!!! ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
Grattis! När är det uppkörning? Mvh Anders S. |
|
|
Vet inte.... Måste vänta med att beställa tillsimorgon! ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
|
E30Poppe här på forumet klarade det igår också... Grattis till dig och han... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
| Grattis!!! hur många poäng fick du? | |
|
54 poäng... (bakfull och trött) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Grattis!! Men du,varför är man bakfull och trött när det är nåt så viktigt som körkortet.... |
|
|
Vad är max nu för tiden? Eftersom vi Bmw ägare anser oss vara de bästa bilförarna borde vi väl ha alla rätt allihopa ;-) /Kristian BMWCS #5062 ------------------------------ Länk |
|
|
65 poäng är max nuförtiden!! deejaywasp: Har du fått nån uppkörningstid än då? |
|
518i slow mobil |
Jag fick 56... =) Men det va ju länge sen... Typ 2 månader... När fick du uppkörning då?? E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Vet inte det än.... Min körskole lärare skulle beställa.... Jag hojtar till när jag vet.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Hur länge brukar man få vänta??? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
53 fick då jag...men kan tillägga att jag pluggade bara ett dygn före provet,,iof så satt jag dygnet runt med den där körkorts cd:n! inte många raster på de dygnet! Länk |
|
| Om du går i körskola bestämmer dom ju tid åt dig,brukar ofta ta lite längre tid...om du kör som privatist kan du ringa dagen efter å få reda på vilken tid du kan köra upp!! | |
|
Gjorde testen på korkort.com och klickade in 67 av 70...ahhh...still going strong efter 7år :-) Grattis förresten! Gasa med förstånd sen! Mvh Patrik *min signatur står här* |
|
| Vad jag vet så är det 70 frågor på teoriprovet och du måste ha 52 rätt för att bli godkänd. Sitter och bokar in prov på dagarna :o) | |
518i slow mobil |
tvärtom... Det brukar gå fortare genom körskolan... Jag fick vänta ca 3 veckor... Ibland får man bara vänta en... Nu e det kortare väntan så tippar nog på att du borde få en tid om ca två veckor... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Patrik_N: Jorå hur var det nu... Försök att överbevisa att du har snabbaste bilen, oavsett väglag eller situation :) FredrikNilsson: jo visst men 5 st är bara testfrågor! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.