|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| jsn: Nej det berodde på nåt tillverkningsfel hos Continental som jag har skrivit här två ggr och stod i flera tidningar bl.a Vi bilägare där jag läste det förra veckan men tyvärr verkar Continental hemlighålla felet och gäller flera av deras olika däckmodeller inkl. vinterdäck och gäller säkert hela Europa kanske världen över så det är en jätteskandal som de så klart försöker tysta ner så mycket det är möjligt och de vägrar byta alla drabbades däck utan extra kostnad de snåla giriga kräken så jag kommer aldrig mer köpa nåt av alla deras däckmodeller | |
|
Nu får vi nog hålla oss till sanningen...Continental återkallade 120 vinterdäck i Sverige och 4 i Finland pga tillverkningfel i en batch som gjorde att de kunde tappa luft. Att utifrån det spinna ut och få det till att man hemlighåller och jätteskandal är totalt galet. Det är nog dags att trådskaparen hittar ett annat fel att spinna loss på. Det verkar vara någon sort nöje att sitta och jaga upp sig på diverse "fel": Är man så oroad så köp ett nytt däck....och gå vidare. |
|
| Bmwbamze, ska du svinga anklagelser vitt och brett så får du länka till källor. Att du skrivit det två gånger är ingen källa. | |
|
Ska3: Jag är inte så naiv och tror på de siffrorna men tack för infon om orsaken till de kraftiga luftsläppen Grelle: Jag skrev källan Vi bilägare förra veckan |
|
|
Jag skrev länka till källan, inte ange. Att säga att ”jag läste på internet” är långt ifrån ”här är länken till källan”… |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.