|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Kommer ni ihåg den där gula M3:an som trillade i vallgraven till Museét här i Malmö för ett tag sedan? Tjejen i bilen höll på att stryka med. Bilen är i drift igen men den killen är inte speciellt rädd om sig eller andra, ett antal gånger i veckan blåser han förbi vårt hus och farten är aldrig under fullgas på 3:an, ett antal gånger har man funderat på var man får tag på spikmattor eller dylikt, visst jag har kört för fort MÅNGA gånger i mitt liv och jag har inte lagt av med det iheller , men inte f..n är det fullgas hela tiden och 150 km/h där farten är bergränsad till 50-70 km/H Detta kan ju inte vara speciellt bra reklam för oss BMW ägare eller vad sägs? eller börjar jag bli gubbe? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! | |
RafkoM3 |
Jo jag vet :( Den är till salu oxo...Stod på blocket innan " Perfekt bil, snyggast i sverge! Tillåt mig skratta :) /M3 E30(TIC) Länk |
|
Finns att beskåda i kvarnby. eller hur rafkoM3 :):) |
|
Grusse |
Skicka ut en barnvagn full med sten när han kommer nästa gång :-) |
M3_BMW |
Grusse: Håller med dej. BMW M bilar, när du älskar att köra. |
|
Bara en vanlig fotboll är oxå effektivt. Jag har provat flera gånger då folk kör som galningar utanför mina föräldras hus. 50km/h är hastigheten men det finns ingen som kör saktare än 70-80. Mvh. Micke Olsson |
|
RafkoM3 |
Hej Mr James(janosz) Kvarnby rules :) /M3 E30(TIC) Länk |
|
Jo Kvarnby är för härligt :-( Sveriges svar på Tjernobyl, ungefär.... pcdoktor: var utanför Malmö bor du? Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
EXTREMT nära ovanstående skrot.... www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
| pcdoktor: Ve och fasa! I så fall bor du ungefär 5 minuter från mig. Bor ungefär vid banken, videdal. | |
|
en nyhet Han körde och krockade idag vid rosengård (den gula m3)Rakt in i en bil som stod på väjningsplikt. Visa vet inte hur man hanterar visa bilar. |
|
| Morgonen efter att olyckan hade inträffat ringde halva min släkt och vänner och motsvarande för min flickvän för att kolla om vi levde. Hon har en dakargul m3:a och är 20 år. Alla trodde det var vi =) =( | |
|
James: Förvånar mig inte ett dugg. Synd om stackarn som blev påkörd bara :-( Nu blir det iallafall förhoppningsvis lite lugn och ro ute hos pcdoktor ett tag ;-) Rantzow: I så fall känner jag mig rätt säker på att jag sett din flickvän+bil häromveckan vid håkanstorp. Kan inte vara så många unga kvinnor som kör runt i Dakargula M3:or här i Malmö ;-) |
|
|
Videdal och Håkanstorp, Hmmm vi bor rätt nära varann ändå , lite småball faktiskt. Vi får se kanske vi kan samla ihop ett gäng i vinter och ha lite videofilmsorgier; näe inte porr i den formen utan typ Ringen,Knutan eller nåt annat racing inspirerat. Sugna? www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
pcdoktor: räkna med mig! Kan bidra med topprullen "Tiff Needell - Burning Rubber", där han bl.a. lär oss "noviser" hur man på bäst sätt lägger ut bredsladdar med en M Roadster, förutsatt att någon har DVDspelare. :-) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
jodå det har man ju, har dessutom själv oxå beställt den, har lite videofilmer från ringen samt massor med egentaget material. Sen kan man ju alltid kombinera med käk ooch dryck och då få en riktigt trevlig kväll, varför inte lite bratwurst,saurkraut och weissbier ?? Låter som en rikgt viktig happening mitt i vinterrusket. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! |
|
|
Skulle inte förvåna mig om han krocka med vilje för att få ut försäkringspengar. Den M3:an hade inte ens gått att sälja till en blind. Mip |
|
RafkoM3 |
Hmm, tror inte det då han endast kör med trafikförsäkring... Men men 18 år och 300 hk i en bakhjulsdriven bil. Hur bra kan det gå :) /M3 E30(TIC) Länk |
|
hm trafikförsäkring på en m3a lät ju inte alltför smart. Å så ska vi inte klaga på 18-åringar =) Ja va 19 när ja köpte min M3 å ja har inte fixat en repa på den. =) mvh larsson |
|
|
Större risk med yngre (kolla bara premierna hos försäkringsbolagen) dock är inte alla 18-19 åringar dåliga förare. Mip |
|
RafkoM3 |
Jo iofs man ska ej klaga på 18 åringar.. Sorry :) Men det brukar vara oansvariga då DET ÄR så att ju yngre man är desto mindre oansvarig är man. Man blir ju mera mogen med åren... /M3 E30(TIC) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.