|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej igen Jag tror du skall låta en kompetent mekaniker läsa av felkoder, det är den billigaste början på felsökning. E23 är en mkt gammal modell och inget är samma på den och din bil. Men, ta ditt regnummer och gå in på carinfo och kolla vilken motor du har. 330i skall ha N53 såvitt jag förstår. N54 sitter i x35i och den har turbo vilket är bra att veta när man felsöker. Bäst är att ta de sista sju tecknen i chassienumret och kolla på realoem, då blir det rätt. |
|
|
Ja Matthias, jag skrev fel. Det är en N53. Inbillade mig bara att det var en N54 Tack för alla fina tips, jag har tid på verkstad den 14:e men skulle vilja veta själv vad det är för att ha en humm om kostnaden. /Julia Kanske inte är så bra på att meka, men är bättre på att baka. |
|
|
Hej kära vänner! Nu är det löst tror jag, och det var som ni alla har varit inne på. Det var en tändspole som var dålig. Tack för alla som har stöttat mig under denna tiden. En lång och utragen process som hade kunnats avhjälpas med ett besök till verkstaden för under 2.000:- Men ni, era tapprade riddare har försökt att hjälpa mig och det är jag så himla glad för. Så om någon annan har samma problem som jag, så vet ni. och även lilla jag. Ha det bäst!!! Kramar /Julia Kanske inte är så bra på att meka, men är bättre på att baka. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.