|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag har letat efter den länken där man kan knappa in sitt chassienr och få upp mer info om sin bil. Typ utrustning vid lev. Automat är bekvämt | |
| jag vill oxå ha den. | |
markus00 |
För att få sådana uppgifter får du tyvärr åka till din BMW handlare //Markus <----------------------------- Min bil: Länk |
|
Är det denna du menar? www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi |
|
|
Japp! Den var det! Tack Automat är bekvämt |
|
|
Får det inte att fungera mitt enligt sidan så ska chassinummret vara WBA*******AL04921 men mitt är WBAHE51030BJ12647 så vad ska jag knappa in?? *Allt eller inget* |
|
| AL04921 | |
|
Jensclaudius BJ12647.....så funkar det dej, alltså de 7 sista siffrorna i chassienumret. /Bimmerman |
|
|
så funkar det för dej, skall det givetvis vara. Lite sent på dan. /Bimmerman |
|
|
Tackar *Allt eller inget* |
|
|
hum... mitt chassinummer är enligt reg.beviset: DC710800640888 vad ska jag mata in då? är mkt intresserad av detta... hade tänkt åka till BMW i morgon åså hittade jag denan topic... vore ju perfekt om det funkade på min bil oxå eftersom dom inte e så pigga på å hjälpa en med sånt här på BMW i uppsala... /Jonas |
|
|
ops... snacka om å va seg i skallen... det stod ju här... de sista 7 siffrorna... nu funkar de! Men... det kom ju inet upp nån utrustnings lista... måste jag vända mej till BMW för att få ut en sån? /Jonas |
|
|
Mata in de sju sista siffrorna (0640888). /Anders |
|
|
oj, du kom visst på det själv. Utrustningslista borde ju inte finnas lagrad. Då skulle det ju bli en jättestor databas. /Anders |
|
|
Ska detta verkligen stämma?? ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
när jag skrev in mitt chassinummer så kom det fram en m3 cab -94 ..hehe... ringde Bilreg o snackade me dom. Hänvisades dit där Regbes gjordes. Snackade me dom o dom skulle rätta till felet... ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Hepp! Min iX var tillverkad 01/87... kul att veta. Har alltid mina chassinr memorerade... min E39 var tydligen tillverkad 03/97 och inte 06/97 som jag trodde då den var i min ägo. ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Space: erkänn du var ute o kollade på bilen först va? :-)) Mvh /NP |
|
|
NP: jepp..sprang ut i regnet för att komma om ja missat M3 på bakluckan..ehhe =) men det hade ja inte =( hehe ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
| Hög IQ här verkligen:) | |
|
var in på novation (BMW uppsala) idag å beställde ett fax med all info om leverans utrustning, det vill säga alla utrustningskoderna... de skulle kosta 200 spänn... lite dyrt måste jag säga... hur svårt kan de va å plocka fram... sånt borde dom ta gratis som bra kundservice. men men... trevligt bemötande fick jag iaf... trots att ja inte skulle köpa nån 745a... :) /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.