AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
5.030

När kommer nya M2

Sida 3 av 3
St
1.400
Stenback
M3 E92 6MT
318d F34 6MT
320i E91 6MT
320d E91

Tesla Model Y Performance

Buspelle: Jag instämmer angående integrerad skärm, otroligt bra om det görs på rätt sätt. Jag tycker t.ex. E9x och E6x lösningen är estetiskt tilltalande. Med dagens mått kanske upplösningen lämnar lite att önska men i övrigt är det en snygg installation.

Gällande M2 så hade jag hellre köpt en M2 av första generationen, tycker nog den bakre exteriören samt övervikten är det absolut sämsta med den här nya.

Ok att elbilar väger 2 ton men när en "sportbil" ska landa på närmare 1800 kg?
Tycker min M3a är nog så tung, ska man addera 200 kg till på det så är det klart att man behöver elektronik deluxe för att försöka återskapa känslan av en lätt bil, men då har man ändå tappat det.
bi
202
bikermike
M3 E46 SMG2 -02
M2 Competition -19 såld
Z4 M Coupe -07 såld
Volvo S60 T5 -02
Angående kommande M2 CS så var väl M2 CS F87 ett skämt som var lika tung som en Competition.

Skärmen förstör hela inredningen.
Buspelle; 4-serien, inklusive M4, har väl inte (ännu) fördärvats med iDrive 8?

(Jag är nöjd över att ha köpt en M440 i tid, och tar mycket hellre den förvuxna grillen än nya M2:s klossiga bak.)
Buspelle
bmw21: Helt korrekt av dig, det är bara nya M3 Touring och den faceliftade 3-serien som drabbats än så länge.
Ve
1.609
Verdi2
BMW i3S -21
BMW iX xDrive50 -24
Fronten är väl ingenting mot baken. Ser ut som nåt smaklöst plastkit från Japan...
Faktiskt bland det fulare jag sett på länge, vad sysslar BMWs designavdelning med?!
da
280
damaen
M135i xDrive
Tycker den är stentuff och står ut mer än den lite mellanmjölk och lite cartoon-aktiga F87an
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Kul att någon gillar den! Annars blir det inte mycket diskussion. =) Kommer du slå till?
bi
202
bikermike
M3 E46 SMG2 -02
M2 Competition -19 såld
Z4 M Coupe -07 såld
Volvo S60 T5 -02
Någon som beställt ? Hur specade ni ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.