|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ska3, du behöver inte följa mitt tips om du inte uppskattar det. Stephan735i - tack för infon! |
|
|
Såld för 94', annonspris 97'. Rätt nöjd. Tror 100' är både en psykologisk tröskel som praktiskt (filter i blocket.se) tröskel för köparna. Jag vill också passa på att be Ska3 surfa vidare utan att kommentera. Bedömer att jag fick kanske 10' över snitt för allt lull-lull. Ägde bilen i 6år 7mån, köpte för 152' vilket ger en årlig värdeminskning på under 10'. Sjukt billigt! På reparationer har jag lagt 1500kr för spridarna (självrisk) och 18' för bakaxeln. All service hos Jarls Alpina. |
|
|
Bra med återkoppling. Jag tycker det låter som ett pris du kan vara nöjd med och en väldigt rimlig värdeminskning. Äger man bilarna lite längre (5+) och speciellt i dessa tider då värdeminskningen varit låg så har det varit rimliga kostnader att ha bil. Jag är också lite nöjd för då var jag inte heller helt ute och cyklade med min värdering. |
|
| Hej! är nu ägare av KBT136, köpte den för 100k på 18500 mil, otroligt nöjd med den! men saknar dokumentation av bytta spridare, bakaxel osv. | |
|
Kul! Grattis. När bilen var min var all dokumentation med, den svarta väskan var smockfull med kvitton! Länk Hoppas du tar han om den. Jag har lagt många sena sommarkvällar på att lackbehandla och ta han om den. Den var i mint condition när jag släppte den till en person i Helsingborg. Skicka gärna en bild på den. :) |
|
|
Har tagit hand om den som om de vore min bebis haha! la ett 20h poleringsjobb på den, lackskydd, interiören är full rekondad, stolarna är nymålade, ratten är ny osv Den absolut bästa bilen jag ägt skickar gärna bilder osv, har du någonstans jag kan kontakta dig? |
|
|
Skickade PM till dig, du har min epost där. Låter bra att den hamnat i trygga händer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.