|
Sida 3 av 20
|
|
|---|---|
|
Eller sa kommer jag att forsoka hitta en Recarostol som forarstol, far sa ont i roven av dom nuvarande stolarna nar jag kor langt :-) Skulle ocksa vilja komma ner lite for att fa in benen under ratten och battre mot pedalerna, maste vrida fotleder och knan hela tiden, vilket ar jobbigt i langden. Ar 190 och bilarna byggdes nog inte for den langden. |
|
|
Det sitter två stycken gummibussningar och en låsring i växelspaken, är de nötta eller fattas så blir det inte bra, köp nya gummibussningar och prova igen. /Johan |
|
| skall kolla narmre men vad jag vet sitter dom dar, verkar finnas en vibrationsdampare ocksa som rasslar nu nar man inte ligger mot den. Gjorde inte det forut. | |
|
Chrome: Du har väl inte missat dessa bilderna: Länk Länk Länk Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
ot.. Ovan.. HABEGÄR!! mvh Johan |
|
|
Fanns en kille ute i Landvetter som hade en ganska risig CSI till salu för kanske ett år sedan, har för mig den var Fjordblå, vet någon vart den tog vägen?? mvh Johan |
|
|
Det är Chrome's CSI på bilderna :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco!!! Din lilla smygfilmare, där!!! Det var väl tur att jag hade tvättat bilen!! ; ) Skönt med lite sommarbilder så här års!!! // B ; ) " Old Bimmers kick ass " |
|
|
Chrome: 635Csi -85 !!! Hoppla Hoppla... //Ticco www.ticco.com |
|
|
Oooups!! Vad ska man säga, det bästa Julklapparna köper man till sig själv!!! //B |
|
|
Ser att Sima-Power håller på att ta fram vita blinkersglas till E9! Vart fan är världen på väg!!! Länk |
|
|
var inne och kollade pa siten men sag inte dom?? Var finns grejor dom tar fram sjalva. Vill forstas inte ha vita blinkersglas men dom kan ju ha nagot annat bra. Skrev upp mig for nyhetsberevet, dom kanske fanns i det. Mailade och fragade efter laderkladsel ocksa, vill ha/behover det. Min gamla plysch borjar bli lite ledsen... Svart att laga snyggt. johan |
|
|
Ligger under beleuchtung i teile-katalog, bild nr. 1. För markören över res.nr. på bilden. Har aldrig handlat av herrarna, det föll på att de då ville ha drygt 900 pix för en katalog. Men de verkar ha en hel del bra att ha saker. |
|
|
jag ska he på mina bilstein väghållnigs sats mina 4 kolvs oki mina hålborade skivor sport stolar fram svarva ner kolvarna 2mm byta vev och ram lager en trimkam nya kolvringar en hx 50turbo en fet Ic och en fet olje kyllare sen blir det R-däck på turbin fälgar sen lite mer små saker det är en 3,0SI -75 jag har A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
|
lover - det enda jag hittar är att det star "bestellhinweis" vilket betyder "order reference" enligt google men skall nog vara bestallningsvara. Det var inte det du menar ? niclas85 - Valkommen till traden. Du skall alltsa ut och skramma livet ur dina motbilister med din 3.0:a ? Dom tror dom sitter sakert i sina snabba fina nya bilar och sa kommer en 27-arig dinosaurie och flasar forbi. Har sjalv lurat pa turbo eller kompressorbygge men det ar bilprovningen som haller mig tillbaka. Skall du skaffa storre skivor eller bara borrade? Vaghallningssatsen kan ju inte skada heller. Skall bli kul att hora hur det gar Av nyfikenhet, vad kostar en IC, ar det svart att mecka dit ? //johan |
|
|
Klicka inte på tvåan, som är siffran för blinkersglaset utan placera bara markören där. Då dyker en textremsa fram "In Weiss ist in Vorbereitung", kulturskymning! |
|
|
ok, det inte helt anvandarvanligt. Nu maste man lata musen stanna over alla saker for att se vad dom har att saga.... Men blinkersglasen skulle passa bra med mina lila neonlysror under bilen, hijackers, svarttonade rutor, motivlack, 19" falgar, 15000W stereo, 12" kromade avgasror osv :-) //johan |
|
Duffer |
Jeg får henge meg på E9 tråden jeg og. Jeg er en norsk gutt som har en 3.0 CS. Var i Stockholm i høst & hentet den. Er ikke mange slike biler å oppdrive i Norge. Er noe å gjøre på den, må legge nye gulvplater, nytt innertak pga lekkasje fra soltaket & gå over bremsene. Dette er det som har 1pri! Bilen er ganske strøken. Burgunderød med lysbrunt skinnintreør. Intreøret er originalt & er helt strøkent (ikke en rift:) Gleder meg til å få den på veien til våren!!! Er ganske grønn når det gjelder disse CSène så jeg vil nok trenge litt veiledning & hjelp innimellom:-) Duffer |
|
valkommen du ocksa, kul att vi ar nagra stycken. Hoppas den ar i bra skick forutom dom sakerna du namnde. Bromsar ar ju ganska lattatt fixa. Innertak har jag ingen aning om vad det kan kosta att byta. Det kan bli svart att hitta orginalmaterial men har du tur sa gar det. Beratta garna vad du hittar och vad det kostar att byta. Alltid bra att veta. Ar avundsjuk pa laderkladseln, vill ha det ocksa. //johan |
|
|
Sima säljer tyg på metervara, jag tror att Jaymic gör det också, kolla även med W&N. Sedan gäller det bara att få dit det, vilket kan bli nog så spännande :). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.