|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
pellepirat, gav du 415' för en ny 140? |
|
|
Yes köpte en 2018 mars tillverkad. Sunset oragnge :) Inget lull lull, jag är anti massa skit som navi och annat piss. Bilen ska gå utav helvet..thats it :) 401.000.- för bil 6800 kr lack 41200:- utrustning 33300:- rabatt |
|
|
Hur kan du få 6800:- + 41200:- till 65000:- i utrustning? MVH Christofer |
|
|
65k är delar efter bilköp, det är nog mer nu när jag tänker till.. |
|
|
Quaife diff MHD Stege 2 ( alt orginal..du väljer själv ) ”Supra” bränslepump max E38 etanol XHP flashtool Spool Etanol sensor via telefon ( Gratis app ) Maxton kjolpaket Bakre diffuser RK Design KSB front splitter MPE slutburk med kolfiber ändrör Catless downpipe Air pipe aluminium Eibach B12 Prokit fjädrar (15mm fram -20 mm bak ) Ferodo D2500 pads fram och bak TPI Spacers (10 mm fram-12 mm bak) Dashcams fram och bak Orangea bromsslangar M2 paddlar MHD wireless adapter Cold air Intake Original BMW med scoop |
|
|
Skulle titta på 140:n igår men den såldes dagen innan! |
|
| Det var ju trist för dig att den såldes. Man kan inte fundera för länge innan man kommer till skott. | |
|
Sålde min M140i tidigt i höstas, en MY18 (LCI2) med drygt 4 500 mil på mätaren. Det var ett enormt intresse och jag fick klart bättre betalt än vad jag först räknat med. Helt klart en eftertraktad bil, vilket märks på priserna. |
|
|
blixten Du har helt rätt, var mitt eget fel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.