|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
iqbad@ Jag förstår precis hur du har det. Min fru ville också bestämma vad vi ska ha för en bil, så hon fick köpa den själv. Själv har jag valt att ha en cab som jag använder på sommaren. Resten av året åker jag i hennes=ekonomiskt för mig och inget tjafs. En sann historia faktiskt. Varför köpte du inte e63 som du var inne på? Stor, Snabb 585hk, fett sound och inom budget. Känns ganska oseriöst (tråden alltså) att köpa en dyr Cayenne som man kanske vill ha. EB |
|
|
En Nyare Golf GTI från 2018 med DSG 7 stegad låda. FastEddie |
|
| Jag har haft Porschen nu i typ ett år. Lämnade in den på optimering vilket gav 480hk. Den blev rätt snabb faktisk och låter bra. Det har varit skönt med stor plats på långresor men det är absolut ingen sportbil och jag trodde de skulle kännas bättre på vägen. Jag ska sälja den nu till våren, funderar nu på vad som blir nästa bil! Ska jag gå tillbaka och köra s4 igen? Är det nån som kört s4 b9 och kan berätta hur de känns? Eller är en macan turbo roligare än en s4? | |
| Det blev en macan turbo istället, riktigt stor skillnad jämfört med cayennen. Macanen ligger riktigt bra på vägen och stötdämpningen känns mycket mer sofistikerad. Växellådan är också sjukt mycket snabbare och mjukare. Jag är riktigt nöjd med bytet! Cayennen var dock lite snabbare så jag kanske kommer att Chippa även den nya. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.