|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Var finns den nån som säljer det? nån hemsida? har sett det tidigre men nu hittar jag inte igen nån som säjer det!! BMWCS # 4445 | |
|
Bildelsimporten men man måste nog ringa och fråga. ---------BMW ///M3---------- |
|
| KH Motorsport | |
|
Mekonomen kan få fram det. Länk |
|
|
www.nfs.nu har också!! //mickey |
|
|
Någon som testat och vet om det blir någon skillnad? /Hjalmar Barnvagnsexpressen |
|
| Visst blir det en skönare känsla... Känns underligt stumt i början dock. | |
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
OK! tack för det! blir nog uppgradering till nästa sommar! nån som kan rekomendera nån bra bromsolja? BMWCS # 4445 |
|
|
AP lockhed (stavning?) 5.01, finns på mekonomen. Mvh Abbe Länk |
|
| Om du är medlem i BMW SC så kan du köpa Motul RBF500 till väldigt bra pris... | |
|
Jaha ok! kör på bmw:s castrol bromsvätska nu den duger väl men tänkte kolla lite vad olika oljor klarar av för temp! BMWCS # 4445 |
|
|
Ere ok enligt sbp med stålomspunna slangar på gatbil? Jag vet att det är ok på rallybilar = arenabilar. Men dom går ju under lite speciella regler. //Erik// |
|
|
Det är ok med pressade slangar, dom här byggsatserna med slang i metervara och lösa gänger med kona och mutter är ej godkänt på en gatreggad bil. själv så kör jag med ap racing 600...lite dyr med nästan 300:- 1/2l men...den kokar iaf inte MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
|
Sen kan vilken bromsfirma fixa sådana här stålslangar...dom tillverkar efter det behovet du har! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 Länk |
|
pravda1 |
söker efter en firma som har Ap racing grejor här i svedala, var köpte du dina AP bromslangar Pelle ??????????? |
|
Länk säljer AP racing bromsdelar ---------BMW ///M3---------- |
|
|
Stålomspunna bromslangar med skyddshölje, färdiga satser eller st hydraulpressade godkända vid besiktning av SBP, SFRO Fråga efter Micke 0709-244947 www.motron.se |
|
|
Mikael Olsson: Pressar du slangarna själv? isf. går det att beställa specialvarianter? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hydroscand tycker jag har bra priser på bromsslangar iaf i pite, men där tjorvar dom så mycket så dom glömmer att skicka faktura..=) och allt man köper och betalar direkt kostar alltid 50kr. .=).. men det gör inte mej nå om dom vill göra förlustaffärer.. Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
|
Låter ju jäkligt billigt :) har lite långt till Pite bara :-/ //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.