|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
| Fronten tycker jag passar tämligen bra på M3....men Performace Parts...skojar BMW med oss? | |
|
Ja en vit M3-a tar jag gärna! /Anders |
|
|
M3:an ser helt okej ut. Bakdelen ser maffig ut. Men fronten alltså! Det linjerar inte upp med bakpartiet alls. M4 har aldrig varit helt lyckad, men nu har det verkligen blivit bottennapp. |
|
|
Ser ut att vara skapad av en fjunig (samt färgblind) tonåring på Vallåkra -95. Och då är jag generös med omdömet. |
|
| Om den designen säljer bilar då finns det inget hopp kvar för mänskligheten. | |
|
Henke, en M-bil blir alltid en succé skulle jag säga. De ger ett begär som ingen elbil skulle kunna ge mig, för tillfället iaf. Men som sagt M4 coupé var inte snygg redan innan och den passar helt klart bättre i design i M3-an här. Den ser riktigt grym ut! Beroende på prisbild så kanske jag beställer en. /Anders |
|
thekinglives |
skönt att man inte har de pengarna att lägga på bil. Smaken är som baken, men har det serieproducerats något fulare från M? |
| Gräslig. Trender kommer och går så flugan med såna grillar/njurar är väl över lagom när bensinmotorn också är död kanske. | |
|
Länk. /Anders |
|
|
Haha...vad är detta med M Performance Parts? kollade precis, har dom löpt amok på BMW eller vad? försöker dom kopiera Hondas koncept med Type-R och den vulgära designen? Fattar ingenting.... |
|
Buspelle |
Man tar sig för pannan... Länk |
|
Man kan undra hur nästa generations M bilar kommer ha för storlek på njurarna. Kan de bli större än så... Eller fulare? |
|
|
Ful som stryk. --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Nästan 5 meter lång. För mig är detta en M5:a. Och M5 är väl snarast en M7. |
|
|
Tror jag behåller min M4 några år till.. Det där är inte njurar, det är lungor!! Från sidan ser den ut som en Mercedes |
|
|
Äntligen en BMW med attityd. Borta är den fula smala intetsägande fronten. Tror att M340 blir populär. Nästan 400 kusar räcker till det mesta;) Hoppas Z4 kommer med den fronten, ja då blir det att beställa! EB |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Min gissning är att svart blir den vanligaste färgen på de här bilarna, för att dölja den stora grillen. :D |
| Jag gillar den gröna färgen, alltid gillat grönt men det har ju inte varit mode. BRG hade ju varit en snygg färg på många bilar. På porsche kunde man få PTS (Paint to sample) och det finns några i British Racing Green. Nu är inte kulören samma här men ger lite den känslan. Grillen behöver vi inte gå in på, men kanske blir det som när E60 kom att efter ett par år blev den snygg. | |
|
Men M340 är iaf idag väldigt tufft prissatt. Idag köper man ju nästan en beg M3/M4 för samma pengar, vilket är ett lätt val tycker jag. Svart tänkte jag också på M3 men ju mer jag lattjade på gårdagens presentationslänk så fastnade jag för andra färger som gav kontrast till "grillen" = alpinvit, portimao blå, grön (men skulle ändå aldrig välja den själv), brooklyn grey, Någon som hört /sett några priser? När kommer cabben? /Anders |
|
| Priset jag sett är 855’ för M3 och 875’ för M4. Sen kostar competition 51’ till. Så en bit över 900’ i grundpris då. Priserna är vad jag förstår för RWD och manuell. 4wd fås endast med competition och det är lite oklart om inte automat då blir ett tvång. Sen om man måste betala pengar för auto och 4wd utöver competition har jag inte lyckats läsa mig till. Men till en bas M3 så får man iaf betala extra om man vill ha auto. Så risk att priset drar iväg en bit till med auto och 4wd. Så en hyggligt utrustad bil med nämnda tillval lär ligga runt 1050-1100’ innan prut. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.