|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Men det är ju bara att ringa och fråga. Kollade bilderna nu och det ser helt klart ut som om att det är original sommarfälgarna som de kränkt vinterdäck på. :) |
|
| Hade gärna ringt nu :) Men Fredag och säljaren har gått för dagen.. vill inte störa en Fredagskväll. Fälgarna heter iaf BMW M 19" 437 | |
|
Letar man sig in här och väljer sommarfälgar utan däck, så kommer dessa upp som passar Länk så lär vara som du säger, sommarfälgar :) |
|
| Det finns inga sommar eller vinterfälgar som det gör med däck. Däremot är det inte ovanligt att man lagt mer pengar på fälgarna till sommardäcken så de kan vara snyggare och i större storlek. När man köper ny bil så levereras den på sommardäck och sedan får man köpa till vinterdäck och andra uppsättning fälgar. | |
| Ok skönt. Viktiga är sommardäcken :) tack för svar | |
|
Hade personligen inte kunnat sova om nätterna med bilen ute på gatan, bor du dessutom i en invandrartät ort så kommer bilen inte stå ostörd. Sen måste jag påpeka att priset är alldeles för högt! M2 med n55 motorn och 3000+ mil ska ligga på under 400k annars kan man lika bra köpa den riktiga M2an med S55 motor. |
|
| Riktiga M2an... here we go haha | |
|
Känner inte till din situation och detta är endast min personliga åsikt. Men själv om det vore aktuellt hade jag satsat några extra tusenlappar på en "riktig M2" 😉 Eller försökt hitta den absolut billigaste funktionsdugliga "oäkta"😉 Såg nån - 17 på blocket (med både sommar och vinterhjul) som såg fin ut. Bilen är ju trots allt vanlig och jag tror att i framtiden så är det den med S55 som kommer att bli mest eftertraktad. Och sen är det ju kul med lite extra pulver 😀 |
|
|
Har tittat en del och hittat pre lci billigare, men annars ligger dem i denna prisklass. Går alltid att lägga mer pengar och få dyrare, men kan inte gå för högt.. Och ha den stående på gatan. Firman fixar ett par sommardäck.. Så allt gott :) |
|
| Fredde: bor i villaområde samt har rattlås m. M så ska nog sova hyfsat gott :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.