|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Lite bilder som vi tog i på lördagen ut vid Rosersbergs slott. Länk Mvh Niklas Länk | |
| Fett!!! | |
|
Ser mycket fint ut =) ---------------------------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Snyggt Niklas! Hoppas att du får ha prylarna ifred denna gången. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Ruskigt fet! =) Fälgarna är ännu snyggare än de förra! /Manray/ |
|
|
Ruggigt snygg! Bra att du bestämde dig för dubbla dubbla, fast den där zatzyracing-dekalen drar ner helhetsintrycket lite tycker jag.. Mvh / Malte |
|
|
Fan va snygg den är!! ---------------------------------------------------------------------------- Min E30: Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Godkänt!!! MVH Hasso |
|
Håller med Malte! :-) Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Dom gamla Antera-fälgarna ser nästan fula ut i jämförelse med de nya Breyton-fälgarna! Snyggt! =) roadZter |
|
|
MalteK Dekalen sitter där för att bilen kommer stå i deras monter på mässan i mitten på november. Är lite stor kanske =) Länk |
|
|
Mycket snyggt. Roger |
|
|
BMW V8: Taget, hur som helst är den jäkligt fet, mycket fetare än en viss Blöjexpress är min åsikt :D Mvh / Malte |
|
|
MalteK Ett av mina mål var ju att bygga en fetare touring än Qvarnis kärra. =) Men hans nästa projekt blir svårt att slå. Länk |
|
|
Du har lyckats! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Suget efter en "ny" Beemer blev plötsligt jävligt stort :o) Läcker är ett milt uttryck!! GRYM!!!!! /Kidde V8:an saknad... och snart blir det V6:a istället:o( |
|
|
Niklas, ser bra ut. Tur att du inte gick på Audi-looken kände att du ville ta dig åt ///M3 eller ///M5 hållet istället. Finns en viss attraktion med dubbel-dubbel. En annan har ju gått åt andra hållet dubbel-enkel (fast dubbel) ;) Kanske skulle köra med en kvadrupel-enkel mitt under istället. Har ju sett att vissa tuners (var det Hartge) börjat med sådana fasoner nuförtiden. |
|
| Jag håller med de övrig... du har så jäkla snygg bil... jag önskar att min 540 såg ut som din... ja nästan i alla fall. Grattis till ett jätte lyckat bygge... | |
|
Tvärfet...:) Klart lyckat! *Best Man Wins* |
|
|
Mycket snygg!! :-0...... Christopher ///M535i BMWCS# 5041 Länk |
|
M3_BMW |
Snygg bil. Tycker att den är lika snygg som blöjexpressen. BMW M bilar, när du älskar att köra. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.