|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ok Men - 8000 i skillnad? Det är väl vad däcken kostar? Vidare testet du kollade på är ju gammalt. Kollade du det jag refererade till. Tror att det är från 19. Vad valde du? |
|
|
När jag ringde runt och kollade priser på fysisk däckverkstad/verkstäder låg däckpriserna på allt från 11000-15000 ingen låg under 10000. Ja, jag vet att filmen är gammal. Hittade sedan en senare film med samma kille som var nyare. Oavsett så avgjorde filmen och historian vad jag valde. Det blev inte Michelin för jag kör inte aggressivt och inte på bana heller. Jag kör långt varenda dag, dock inte nu pga Corona men annars. Jag har fått ut många mil ur mina nuvarande Continental däck, något jag aldrig fått ur de franska däcken Michelin. Sedan tänkte jag tysk bil skall ha tyska däck =). Läste även på om historian: Länk som sålde mig helt =). Gillar deras historia också =). |
|
|
Lite sent tips nu. Men jag brukar kolla däcktester på Länk Sedan söker jag efter modell på prisjakt.se genom att enbart skriva exempelvis Michelin 235 35 19 i sökfältet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.