|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bygla matningen till pumpen,,,?? Pumpen går ju även när motorn stannat nån sekund, sen blir det tyst. Bränslefilter. Köpte bilen för ca 12år sedan, ca 23000mil. Jag har inte bytt filter. En möjlighet (Har för tillfället hamnat med en MB 220cdi,, vinterbil, Ha ha snacka om rost, hade en 240d som grabb samma sak, vad tusan är det för plåt i MB 26t mil och bet värre än min 523i 38k mil, mitt på dörrar på taket ,,,Ha ha). Skulle vara intr veta vad som är fel på 523:an. väntar tills det blir bättre utetemp att hålla på med den. Ska köra en INPA igen och se vad den säger. Det finns ju en hel del givare och kontaktdon runt insuget, Konsulterar "Haynes": Tryckregulator defekt, Vakumläckage vid gasspjällhus, insugsgreröret eller slangar,,, defekta. Ska ta en djupdykning, om inte annat blir det hot om skrotning. |
|
|
lucasm54. Såg inte ditt inlägg. Precis vad jag funderar på alla dessa slangar!!! Stift bytta förra hösten, har gått väldigt jämt och fint inte minsta lilla tendens till misständning. |
|
|
! Ni som läser detta ! Strunta i allt som skrivits. Lokalisera Luftmängdmätaren, dra ur kontakten, provstarta, går bilen. Där är felet Luftmängdmätare 530:- AutoP,, (Meknom 4500:-) Ha det bra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.