AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.243

BMW Power vs. resten

Sida 1 av 2
mo
267
moonflower
525 TDS Touring -93
320 Cab -90
M5 -89
635 Csi -85
728i -84
Jag har grunnat lite på hur den här sidan uppfattas av folk som inte är BMW-fanatiker, de som är här för första gången och folk med flera olika bilar som besöker flera olika forum. Jag är ju givetvis tokig i den här sidan och tycker den är klart bäst, men vad tycker NI?

let the Best Machine Win!
J
146
J
M5 -93
540iA -93
Jag tycker denna sida är bäst, men Nordic Audi är inte dålig (om man har Audi).

/J

- Livet börjar efter 250 km/h -
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
BMWPower är den överlägset bästa och mest seriösa sidan, men det händer att man tjuvläser en del på alfapower, och volvo turboperformanceclub bara för skojs skull.

Många andra sidor har ett off-topic-forum där man kan snacka om allting, som inte har det minsta med bilar att göra, det kanske hade varit skoj att ha ett sådant här på bmwpower också?
fr
115
frisen
525ia Touring -93
Nej tack, inga off-topic snälla!!!
Det är ju just avsaknaden på ett sådant som gör att de värsta marodörerna håller sig härifrån.

Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Håller med Frisen!
Vill man tjöta om annat än BMW-relaterade saker kan man söka sig till andra sidor.

Mvh
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Alla BMW kompisar som jag "lockat" in på sidan har blivit frälsta med en gång..... Har aldrig hört nå´t negativt(!), förvånad? Nej!

/Kristian BMWCS 5062

------------------------------
Länk
no
245
nos
540iA Touring -99
Saab turboklubbens forum är ruskigt bra oxå. Där finns många mkt kunnigt folk.

RWD? Ja tack!
no
245
nos
540iA Touring -99
ehm ursäkta meningen som jag nyss skrev.

Där finns mkt kunnigt folk.

Så ja.

RWD? Ja tack!
Hemsidan somsådan är nog den bästa av dom alla!
Men forumet är bland dom sämre... saknar många finesser som ett modernt forum innehåller.

Varför inte börja med tex bulletin som på tex Zatzy?
Det skulle i min mening göra hemsidan komplett...

Jag tycker att det borde finnas ett ställe på denna sajt där man kunde skriva av sig utan att behöva ha en fråga.
Där man bara skriver hur nöjd man är, eller missnöjd...
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Anders R --->>
I gästboken kan du skriva hur nöjd du är!!
För missnöjd är du väl inte ;)

MVH Niklas - Uppvuxen på E28 - ICQ: 85989541
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Tycker att såväl siten som forumet är utmärkta. Lättöverskådligt, lättbegripligt, sakligt! Utan tvekan den sida jag besöker mest! (säkert 10-20 ggr om dagen på en vardag) Framförallt forumet: maken till kunskapskälla finns knappast, såväl novis som expert lär sig något nytt varje dag, om man är flitig användare!

Med vänlig hälsning
//Kalle
______
Länk
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Håller inte med Wald riktigt. Visst saknas en och annan finess i forumet, men att ha samma bullentin som tex Zatzy tycker jag är fel. När man registrerar sig som användare på Zatzy, vad är det som säger att våra mailadresser inte sprids vidare?

Här på BMWPower kan jag känna mig säker. Får alldeles för mkt spam (ca 20 mails om dagen) och detta pga dessa gratissidor där enda betalningen är ens mailadress.

/Edvard
BMW CS # 4503
Tigerr
Det är ingen "Inte BMW tok" som har svarat! :D
Svar med minst antal andra inlägg; frisen med 65 st tidigare. Annars ligger det runt ett par hundra och uppåt! ;)

Tigerr
Denna site är helcool

850 Jaa sån är jag
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag tycker sidan är kanon!

//Schnitzer
Visst, finesser är ju alltid roligt men jag tror inte att det hör hemma så mycket på detta forumet.
Om man börjar mecka omkring med en massa annat så finns risken att inläggen sjunker i kvakite bara för att man lägger krutet på "runtomgrejer".
Då har ju hela vitsen försvunnit.

Mvh.
Micke Olsson
Nån som vet vad motsvarande forum för Mercedes heter? De nämnde det på Motorjournalen på TV5. Mercedesxxxx.com nånting.
Mvh
Nils-olof>>> www.mercedesgruppen.com

Mvh TD04
Tack, TD04!
X.
bumper: Man uppger ju en mailadress här också, vad är skillnaden?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.