|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Fan så dum jag är. Fick för mig om att jag skulle stå i P först. Ursäkta Haha. Ska prova efter jobbet! |
|
|
Haha så himla dum jag är! Fick för mig att jag stog på P först. Ursäkta mig! Ska prova direkt efter jobbet. |
|
|
Kan garantera att du har problem med däck/fälg - kanske fler problem men börja med hjulen där du vet att det är något knas! 95 gram obalans vid balanseringen tyder på något stort problem - det positiva är dock att det lär vara lätt att hitta... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Extremo 255/35 -18 är det. Saknar navringar! | |
|
Skulle rekommendera orginalfälgar och premiumdäck. Sedan är det som sagt viktigt att de balanseras rätt. Dvs max 35 gram. Som det även har skrivits tidigare så kan man vrida däcket på fälgen om det blir för mkt balanseringsvikter. Mvh Håkan |
|
|
Tja! Ska köpa andra fälgar då det behövdes 78 mm oringar till fälgarna bak och 75 fram. Så det är fälgarna som är jättekonstiga. Ska köpa fälgarna idag och byta imorgon så får vi se om det blir någon skillnad. Provade även att lägga i Neutralen när jag körde i 100 och det vibrerade lika mycket. Så känner mig säker på att det är fälgarna. Hör qv mig på lördag igen om det blir nån skillnad! Mvh |
|
|
Hej, Hur har det gått, fick du på andra fälgar? Mvh Håkan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.