|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
Crusty |
Ja, han borde ju själv vara ganska så BMW kunnig om man kollar hans info så har han ägt en hel del BMW:s! Så nått borde han ju veta om dessa bilar! |
| Hör med oldtimers sektionen....(BMWcs) | |
viobebe |
Var i går i Tyskland för att egentligen köpa M3 E30,kollade på 2 st bilar och de var skrot.Man får inga bra bilar för runt 60 lakan.Det blev en S4-92 istället.Många på den här tråden säger lokomotiv mm men det är ren avundsjuka!man får otoligt mycket bil för pengarna.Förövrigt är M3 E30 den enda BMW jag kan tämka mig. |
|
viobebe: Det är inte så att du har haft ett annat användarnamn förut, t.ex eddy?! Råkade se att du hade samma ip som en viss eddy som starade den här tråden... skumt skumt.. Har du inget bättre för dig om dagarna än att försöka smutskasta BMW på olika sätt?? Grow up! Mvh /Carl. Gott nytt år på dej! önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
| eddy kan åka sin dkw hahah breed lååg | |
|
limmo: snäll du är :) /It must be BMW! |
|
| tja jag vet vem han är å jag har själv haft en s4 2.2 turbo men åker bmw för att det passar min kör stil mera | |
viobebe |
Hej Jocke!det blev en S4-92,Josip var och tittade på den igår fullbombad med all utr.Skall skrämma upp den lite,du får se den när jag kommer förbi och hälsar på Kubi.Vad menar du med din passar din körstil bättre?Jag ville ha en året runt bil,och då passar S4 mig perfekt. |
| du får väl åka me så fattar du hahah | |
| eddy vad har jag för vinter bil!! | |
viobebe |
Du har väl Alpina B6 3.5 som vinterbil eller var det lekbilen? |
| nej det är vinter bilen sladdar bra hahah | |
viobebe |
Du är nog den ende här på forumet som kör Alpina som vinterbil ha ha,vissa ställer ju tom av sina 318i |
|
Har man pengar så ! _____________ Länk |
|
|
Skitsamma.... En bil till för att köras... inte att ståi ett garage.... ----------------------- Min E30: Länk |
|
| eddy hur gick det med din goa s4!!! hörde att du åker POLO nu??? är den bra på vintern hahahaha toppar minst 190va!!!! | |
|
Den gamla S4 går inte särskilt bra, fastän den kanske är chippad, men den "nya" s4an från 98-01, den går bra. Särskilt med ett chip i. Jag har åkt med i en sån och jag kan bara säga Fyy f..n vilken bil. Tyvärr så kommer 321hp M3 en bit bakom upp till 200 .. men sånt är livet. Utan att dom är moddade nåt i chassiet så går dom bra på bana oxå, det tack vare quattro. Men med lite hårdare dämpare och R däck så kommer den nog få liknande egenskaper som en M3, då får man verkligen passa sig för S4orna... Sen har dom ju Rs4 oxå, och den funkar på bana...... :-/ |
|
viobebe |
Jocke limmo:Japp åker en helt ny Polo 03:a nu,och S4:an är såld,orkar inte med någon gammal bil mer oavsett om det är en BMW,Audi eller något annat.Gammalt är gammalt nytt är nytt så är det bara.Vad kostade stötdämparna till din M5:a med Nurburg pkt? 35.000:- va,kylet till din B6 3.5 13.000:-,oljetråget 9000:-,inte så roligt när det skall repareras någon gång eller hur.Spelar ingen roll om det är en M eller S bil när det väl skall repareras så kostar det. Jag kommer att köpa en M3 E30 som jag kommer ha som leksak,men att köra till jobbet som till 70% är 50 väg och 30% 70 väg så duger Polon mer än väl. |
viobebe |
Jocke! hade jag inte familj så hade köpt en sprillans M3 E46. Ha det... |
| När Audi bestyckade S4 med V8-motor blev den riktigt snabb. 4.2 liter och 290 hästar gör att bilen fixar 0-100km/h på 5.9 sek. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.