|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M3 killer´n |
Tja Qvarnis, Ring till ESS och fråga vad dom ska ha för ett custom bygge. Dom har de rätta kunskaperna och hyfsade priser, extrem finish får man på köpet. Ring till Hans-Petter och fråga hälsa från Jonas. 004769198555 Mvh Jonas |
|
M3 killern: Just vad jag gjort. De hade dock inga färdiga kit. MVH/ Jocke Qvarnström |
|
max f |
vet att www.esstuning.com fråga dom vad man kunde få ut som max med kompressor dom sa då ca 1400hästar vet inte hur mycket pul det blir men mycket gick det att få ut. fast m5 e39 behöver nog en ny koppling bra mycket snabbare med starkare motor. hoppas v10an inte har någon klen koppling man vill ju kunna dra på ordentligt i början. någon som vet om det kommer att finnas f1låda till den halvautomat med andra ord. |
black beemer_1 |
askens bil är inte fel |
max f |
skens bil är jävligt fin faktiskt även fast det är en container den har han lyckats bra med. |
| Den funkar:) | |
|
Och SBP rycker på axlarna när dom öppnar huven;-) |
|
| ASB sa ua häromveckan:) | |
|
Qvarnis: Närmaste jag kan hitta som kompressormatar M5 e39 är G-Power i tyskland...Har för mig at tde fixar tuv intyg på det också... kolla denna länken kanske kan vara något med 600 pållar och 700nm.. Länk BMW när du hellre kör än låter dig köras |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.