|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
Halloj! Jag som tänkte att kvällens projekt skulle bli o montera extraljus. Men givetvis vart det problem så fort jag fick bort njurarna. Sitter liksom som en sarg bakom med några spjäll på min bil. Hade även du detta på din thebear89? Fattar ju vad det är tillför. Men väldigt mycket ivägen för o montera dessa extraljus! Finns liksom ingenting att fästa den profilen jag tänkt bulta fast för att sedan montera extraljusen i! Är ju en plastsarg runt hela! Man skulle ju kunna kapa ur den nertill men ser inte så mycket att fästa i under sargen heller desvärre! Bild på problemet Länk Nu när jag kom in till datorn så ser jag på dina bilder thebear89 att du ej har detta spjället bakom njurarna inte vad jag kan tyda av bilderna! Har även du en diesel eller är det en bensinare? Såg i en annan tråd att du demonterat detta spjäll! Hur gör man det? Vill gärna ta bort det varsamt utan att ha sönder något! måste man plocka bort kofångaren fram eller? Hittar en hur det sitter fast. Har stått i garaget o kollat som en tok! Men känner mig bara dummare o dummare! Mvh Torgny |
|
| Jo, jag demonterades nog kofångaren. Det är enklare än jag hade trott. Länk | |
|
Jag lyckades få bort spjället nu på kvällen! Var ju jäkligt enkelt när man Väl hade klurat hur man skulle göra! Såhär moderna bilar är inte riktigt min grej o skruva med! Men skam den som ger sig! :) Moddade du något på plasten till kåpan i nederkant där du satte fyrkants profilen? Antar att du borrade gängade profilen i godset på alu-balken till kofångaren. Det tänkte iallafall jag göra. Något att tänka på där? Är det några krocksensorer eller dylikt i närheten för som man kan riskera att stöta på? Stort tack för all hjälp jag har fått det är guld värt! :) Mvh Torgny |
|
|
Fytusan så skönt! Då var det äntligen installerat o klart! O vilken skillnad det blev! Monterade balken i stagen precis som TheBear89 hade skrivit! När man väl fick kläm på det var det ju riktigt smidigt! Behöver finjustera dem lite så att dem lyser lite längre bara! Då de var riktade en aning för högt upp nu! Men det reder sig! :) Stort tack för all hjälp! :) Här kommer även lite bilder ifall någon är nyfiken! Länk Länk Länk Mvh Torgny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.