|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tycker det är så tråkigt med fientliga annonser med det vanliga tugget om däcksparkare, pratar bara svnska etc så nu när jag ska sälja min 530 så tänkte jag att den skulle vara vänlig istället. Blir det bara löjligt eller förstår man humorn och ironin i det? Skärmdump: Länk Blocket: Länk Mvh Ola Min bil: Länk | |
| Ey...Kompisch du får 5000 snabb affär :D. Nej annonsen är bra, ärlig. Du kan se fram emot härliga skambud :D. Vad blir det nu istället som "bruxis", nåt med fler än 6 cylindrar? | |
|
Dawwe det där är frugans bil, jag har kört 540 som bruks men nu tar frugan den och jag tar 330 som bruks plus då "jokern" som landar hemma på måndag. Kommer nog alternera lite där beroende på väder och dagsform ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Men v-f-n Ola, tvingar du frugan o köra BMW :D? Hon vill säkert ha en söt liten Cittra eller Pegga istället :D | |
|
Får bara ett ärligt och bra intryck av annonsen Otrevliga annonsörer som tror att de kan diktera allt och att köparen minsann ska vara tacksam för att han ska få kolla på en bil kan dra åt ******. Det finns gott om säljare men få köpare till de flesta bilar... ------- //Lövet |
|
|
Dawwe, nej faktum är att när vi träffades hade hon en röd e30 2-dörrars. Jag hade en Volvo 244 GLT. Hon har aldrig kört något annat än BMW ;-) Bra kvinna. Lövet, tackar. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
Transocean |
Wat soll dat quatsch mit fünf scheine, dat is die Kiste nit wert |
| Har du talat om för henne att den röda E30 var en av anledningarna att du föll för henne :D? Volvo Ola, en TvåFörti, får mig o tänka på Roy & Rogers mack :D. | |
|
Dawwe, japp! Transocean jag som inte kan tyska blev heller inte klokare med <Google Translate ;-) "Vad ska vara nonsens med fem räkningar, det här är inte värt boxen" Mvh Ola Min bil: Länk |
|
Transocean |
olaO; nej det var egentligen en fortsättning till Dawwes tyska "Ey...Kompisch du får 5000 snabb affär :D." |
|
Kostar det extra att pruta?:) Mvh Asken |
|
|
Aha Trans, då är jag med ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Asken, nej just det ingår i fientliga annonser tycker jag. Jag har ju inte skrivit prutat och klart så det är helt ok. Men jag säger ju nej eller så lockar jag med diagnosverktyg eller några sköna reservdelar jag har liggande ;-) Tror den säljs imorgon med tanke på intresset en fredagkväll. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Du kommer sälja snabbt. En kompis la i okt ut sin 530iAT -03 med 25k mil, M-sport, det ej var beställt till bilen var bensinvärmaren och elman rattstång typ. Slut sommardäck men mycket delar bytta. Blev såld på 6 timmar till begärt pris 26kkr så ta extra för prut:) Diagnosverktyg, du har väl inte ens gått en kurs för sånt?:D Lycka till! Asken |
|
|
Tack Asken. Självlärd den hårda vägen på diagnosverktyg ;-) Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
Mkt trevlig annons, bara positiva vibbar och trevlig ton. Tummen upp för Ola :) BMW M-POWER //Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig// |
|
|
Tyckte annonsen var fantastiskt trevlig att läsa :-) Speciellt slutklämmen med en tolerantare ton än vad man är van vid! Trevlig helg, den byter nog ägare fort! |
|
| Trevlig annons god ton, jag körde med humor när jag sålde min 530d f11 med, den gick åt rätt fort. Även om jag fick träffa en däcksparkare och fick några rejäla skambud så, just det, nån expert hade ju kollat bilen och påstod stt den var mätarskruvad också. Men jag tog det med ro, jag sålde en bil med 19k mil på mätaren och tönkte för mig själv, mätarskruvar man verkligen en bil till 19k mil. | |
|
Blev faktiskt lite sugen trots att jag inte har möjlighet för en till bil. Saknar e39, annan känsla än i den e61 jag har idag. |
|
|
Har varit lite skralt intresse och då jag fyllde på med en annan bil idag på uppfarten så behöver en säljas hyfsat omgående. Kanske sänker priset lite. Mvh Ola |
|
| Vad "fyllde du på med för bil" Ola? Toyota Prius, eller en Prius Plus? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.