|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Börjar förstå att han drog... | |
| Snyft snyft , låter som han var en Gud för vissa här .... kör vidare och glöm Verdi... | |
|
Det var Verdi mot autopower! Han kom med rena personangrepp och var helt insnöad på Tesla för egenföretagare... jag kan förstå att det är fantastiskt att ha en Tesla och dra full milersättning och ladda gratis. Det är inte verkligheten för privat ägande. Sen var han totalt lomhörd för att elbilar inte kan köras i Autobahnfart! Ett barnsligt beteende att lämna forumet men det får alla om de vill |
|
|
Inget ont om Verdi på något sätt men elbils diskussionen i var och varannan tråd på AP börjar bli en aning tjatig faktiskt... (Alla kan inte köpa en Tesla för en mille, så är det bara) Förstår faktiskt inte heller varför han avsluta sitt konto på AP, bara ignorera det man inte håller med om så är saken biff. BMW M-POWER //Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig// |
|
|
AnderZ; sakfel av dig, jag har inte valt att lämna forumet pga av Verdis eller någon annans hårda ton. Jag har ju valt att inte lämna Forumet. Alltså är jag och Verdi inte lika goda kålsupare. Men visst har det hänt att jag har svarat Verdi och visst har jag försökt att vara tydlig. En stor skillnad är dock att Verdi både mot mig och andra har kommit med rena personangrepp och att han har argumenterat mot person och inte mot sak. Jag har inte begått något personangrepp. Om jag har fel, så visa det på ett sakligt sätt, så ska jag genast och utan förbehåll be om ursäkt. |
|
| Skönt, då slipper man även hans 1 miljard inlägg om han skall köpa eller sälja BMW M2. | |
| Ganska skönt slippa den miljöfånen om jag ska vara ärlig, inte saknad faktiskt. | |
|
Vem? |
|
|
:) Ganska komiskt att det startas upp en tråd om en enskild person så här, men visst var/är han en arrogant färgklick.. Jag uppfattade karln som en duktig ekonom med egentlig saknad av bilintresse, för honom var en lyckad bilupplevelse en ekonomiskt godtagbar sådan - men den skulle ändå upplevas i premiumkärror såklart. Så som sådan är han litet i strid med sig själv; en del av honom ville vara en "bilkille", vilket även supportades av hans höga faktureringar (han kunde minsann spara undan 50k/mån, jag är avis) - men å andra sidan lät hans revisor-hjärnhalva honom inte riktigt slappna av och njuta av dessa kärror...småtragiskt? Hursomhelst, håller med Ulf mfl om att han hade ett överlägset och förringande sätt, samt en jag-ska-minsann-aldrig-behöva-ursäkta-mig-ton som jag personligen fann osmaklig och onödigt provocerande - så jag kommer ej sakna honom nämnvärt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.