|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hitta nåt klipp på Youtube med liknande knack. En del olika svar i komentarerna. Dom flesta säger spridare men även swirl flap? Svårt att kolla upp de? Biln går hur bra som helst men ett störande ljud. Mest jobbiga är alla konstiga blickar man får. |
|
|
Jag tycker det låter som dålig spridare. Du kan pröva detta genom att koppla ur en spridarkontakt i taget. Detta kommer generera felkoder dock. Jag hade börjat med detta då ljudet påminner om flera videor på Youtube där det varit trasiga spridare. Lycka till och kämpa på med bilen, jag körde min e39 530d till 56kmil utan maskinella problem. |
|
|
Jag har lyft av 5 av 6 kontakter te spridarna den sista (längst bak) är trasig så ja har strippat fast kontakten. Men knacket tycker ja är desamma när man rycker men lyssnar man med skruvmejsel så är de första å andra spridarna fram ifrån som ja tycker ljudet kommer ifrån. Ja är så nöjd med denna bil trots att hon gått långt å ja har kostat på na nå hiskeligt möte =/ skulle gett upp för många år sen egentligen. Men nästa bil blir en likadan ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.