AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.103

E36 sjunker i pris så otroligt, varför?

Sida 3 av 3
Perkka
Pappa köpte sin 520 88-a för snart 3år sedan för 40papp.. & nu e den kanske värd bara härta av den summan.. Dom säger att japsar & dylikt sjunker som en sten i värde, vad gör inte BMW då? Men jo iofs kan d bero på att BMW har blivit "sönderimporterade".. Tycker dock att E30 har legat kvar på en stabil nivå nu ett tag.. För E39 verkar d gå åt andra hållet ser d ut som.. För att ta ett kanske mindre bra exempel, men ändå: Se bara på M5 E39, sett några 99-or för strax över 300 000 riksdaler.. Ett prisfall som heter duga på bara 3-4år..

Mvh Per

If everything seems to be under control, you`re just not going fast enough!
318 iS
Personligen håller jag inte på med styling. Jag vill bara har en ren och fin bil samt att jag aldrig, ja nästan aldrig varvar nära 5000 rpm och bara glider fram. Men jag skulle vilja veta vad "alban styling " innebär.

ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
E 36 blir ju inte sämre av att det fins många eller hur??? E46 kommer nog att gå samma öde tillmötes som E36 med överstyling !!!

Red Devil
Perkka/

Håller med dig. Import är som Cancer. utan botemedel
Visa användare
61
jimmy joose
BMW 520d -07
BMW X3 3.0d -07

Vad finns det för alternativ?? surfa in på tex www.bytbil.com och sök efter en cupé för mellan 70.000:- till 140.000:- och titta på vad du får för träffar!! Inte mycket roligt förutom E36or.
Men så är jag ingen "diggare" av tex Ford puma, Mercedes E, och slita Toyota supra.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Här är äntligen en som har förståt att man inte kan få hur mycket som helst för en E36....

Länk

Creds till annonsören!

----------------------------------------------------------------------------
Min E30:
Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
fast iofs svensksåld 28K mil=Rost som är till duga!!

----------------------------------------------------------------------------
Min E30:
Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
med risk för att slita ännu mer på ett slitet uttryck. Man får vad man betalar för.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.