AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.403

Tankar och funderingar.

Sida 2 av 2
Ja
384
Janskers
Audi RS6 P -18
Volvo S60 2.4t -03
Westersund, jag hör av mig om det blir aktuellt.
Ja
384
Janskers
Audi RS6 P -18
Volvo S60 2.4t -03
@Daniel123

Ja visst är det så, får se hur det blir :).
Sc
11
Schnitzerson
330iA touring -02
Z4 35is -11
Janskers: sålde en 2002 -72 som var utrustad med bla. S14-motor med tillhörande låda, racingbromsar mm. och original utseende. Ingen originalbil mao, men rätt värdefull ändå. Funderade sen delvis på samma bilar som du, dock gick M2 o 1M bort för mig pga. den höga importskatten till Finland.. M3 E9x hade varit roligt att prova, då hade jag helst valt en E90, dels för att den är mest ovanlig samt för att jag tycker den är snyggast. Funderade även på Z4M. Men ville dock prova nåt helt annorlunda än jag haft tidigare och sist och slutligen ville jag inte ha en bil som ser ut som en familjebil. Därför blev det en Z4 35is, samma maskin som 1M och dessutom en snygg bil. ;) Är väldigt nöjd med den!

Det handlar nog om vad man vill använda bilen till och hur man använder den, pratade nyss med en arbetskamrat som bytt en 997 till 991, han pratade om hur han för länge sen körde runt i europa med en 911 från -70 -talet. Då var det kul, men inte en chans att han skulle göra det idag med samma bil! Likadant känns det för mig. Dock är vi alla olika, ”killen” jag köpte Z4:an av fyller 70 nästa år och han har 2 gamla Morgan som han åker omkring i och han valde att behålla dom. :)
Ok det blev en annons ändå,men det är ju bra att du lägger dej över tre hundra iallafall,för det gick ju en rostig (renovobj) för ca 2-3v sedan också-85 för runt 250k
Ja
384
Janskers
Audi RS6 P -18
Volvo S60 2.4t -03
Tack för alla inputs!

det stämmer, ligger ute nu. Ja känns väll rimligt om man jämför med den som såldes. Dock bland dom billigaste i Europa men får se vart det landar om den blir såld.

Med vänlig hälsning, J
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.