AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.501

BMW Sport Club tröja

Sida 2 av 2
Johan: Kanon, vore kalas om du kunde kolla priser så man har lite att jämföra med, ingen vet vad vi betalade sist :)

Jag ringer dig i eftermiddag och förklarar hur vi har tänkt oss dekalerna.

/Per
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Zodiaken: Det låter ju bra. Måste först få på sänkningsfjädrarna på 750:in så den ser lite sportigare ut. Hur ofta är det körningar med BMW Sport Club på Gelleråsen? Jag bor inte så långt därifrån.

//Schnitzer
Mi
542
Micke R
328i -98
I år var det en "regelrätt" körning där. Men norska klubben hade en träff som man var välkommen till.

Mvh / Micke R
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Schnitzer: Vill höja ett varningens finger för att gå med i BMW Sport Club och börja åka bana. Det är inkörsporten till ett livslångt begär som sätter allvarliga spår i din finans och ditt sociala liv. 1000-tals kronor spenderas på prylar som försämrar bilen andrahandsvärde och gör den obekväm att åka till jobb. Vänner och bekanta kommer att titta konstigt när du provar ett annat spår i rondellen för att se om det gjorde någon skillnad i utgångsfart (teoretisk fart, kör fort gör man på bana)

Zodiaken: Hur definierar du eftermiddag? Hehe...

Steffe
Förr fanns det spegelvända dekaler. Finns det intresse för sådana igen? Eller e de bara jag som vill ha en...;-)
Johan: Jag glömde det typ ;) Blev lite mkt igår.

Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
En står fin framrutedekal med texten BMW SPORT CLUB med bara utskurna bokstäver vore kannon tycker jag.....Skulle gärna vilja ha det på min M3:a.....är inte medlem i BMW SC ,men jag är självklart medlem i BMW CLUB Schweden vilket jag tycker får räcka....kör ju inte på bana med bilen ändå.

Mvh Ricke
Mi
542
Micke R
328i -98
- Ricke.
Om man går med i Sport Club får man just en sådan dekal du efterlyser!

Varför kör du inte på banan när du har en M3?

Mvh / Micke R
Varför skulle man få en SportClub dekal om man är medlem i Club Schweden? Och varför vill man ha en om man inte är medlem?

/Per
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.