AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.500

BMW Sport Club tröja

Sida 1 av 2
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag såg en kille när jag var nere på Knutstorpsträffen som hade en BMW Sport Club tröja, typ sweater eller college tröja. Vet någon var man kan köpa en sådan och hur mycket den kostar?

//Schnitzer
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

www.bmwsc.com

Men du måste vara medlem i Sport Club för att få köpa tröjan.

/Edvard
BMW CS # 4503
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
350 pengar....om du är medlem!

Länk

Mvh
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Bumper hann före!

Mvh
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Kollade lite på BMWCS sidan, kostar det 300 kronor att bli medlem, är det för ett år?

//Schnitzer
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
BMWSC menar jag.

//Schnitzer
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Om du är "aktiv" medlem så kostar det 800 kr/år.

Om du är "vilande" medlem eller stödmedlem så är det 300 kr/år.

Rätta mig om jag har fel, det var ett tag sen jag var in och kollade på sidan.

/Edvard
BMW CS # 4503
Schnitzer: Att bli aktiv medlem kostar 900:-/år och då åker du gratis på alla träffar.

Väljer du att bli medlem kostar det 300:-/år men då kostar det 250:-/träff

Mvh Per, BMWSC
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ok, så man behöver inte vara medlem i BMW Club Schweden för att få vara medlem i BMW Sport Club?

//Schnitzer
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Schnitzer, vet du att det är rätt förmånligt att vara medlem i BMWCS?
Bland annat brukar de flesta BMW-återförsäljarna ge 5-10% rabatt på delar man köper hos dem (brukar även gälla delar de monterar i samband med service/reparationer).
Dessutom har bland annat BMW-Solna klubbkvällar då det är ännu bättre rabatter.Förutom det får man BMW-magasinet, Bayrisches blatt (klubbtidningen) och en del annat smått och gott.

Medlemsavgiften kan man med andra ord tjäna in rätt snabbt!

Kolla in Länk för mer info.

Mvh
Schnitzer: Man behöver inte vara medlem i CS för att vara med i SC. Förr var det så men ej längre.

/Per
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Har BMW Sport Club någon tidning som man får om man går med? Om man blir medlem vad får man då för förmåner?

//Schnitzer
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Schnitzer: BMW Sport Club är en klubb för dem som dyrkar ord som bromspunkt, apex, kurbs, camber, caster och racing.. :D

BMW SC arrangerar banträffar Sverige runt under sommarmånaderna. De arrangerar också sveriges snabbast klubbraceserie, BMW Cup med allt från 318 till SuperTouring 320 bilar...
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ok! Jag observerade också en framrutedekal där det stod BMW Sport Club, finns den att köpa om man är medlem? BMW Sport Club skylthållare, eller är det BMW Club Schweden som står för det? Hur många medlemar är det i BMW Sport Club?

//Schnitzer
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Du får en Dekal när du går med i sport klubben, skylthållare finns inte ännu. För närvarande är det strax över 100 medlemmar med.

//Niklas
BMW CS NORD 3555
BMW SC
Knutstorp 1.16:52
Kemora 1.27:86
För tillfället är det lite tveksamt med förmånerna utan det är mer CS´s bord. Ingen tidning, även där hänvisar jag dig till CS.

Tror vi är 133 medlemmar just nu för att vara exakt.

Tycker du ska gå med i båda Schnitzer, du blir den enda 7-serien isf :)

/Per
Mi
542
Micke R
328i -98
Så länge man är en aktiv medlem är båda klubbarna väl värda att gå med i, speciellt Sport Club!

När det ändå diskuteras regalia skulle jag vilja slå ett slag för "Sport Club"-skylthållare, en sådan skulle jag vilja ha. Alt. en 5-kronors stor Sport Club-logga.

VIKTIGAST är dock banhyra!
Dekaler är sekundära ety jag, likt _Johan_ : "..dyrkar ord som bromspunkt, apex, kurbs, camber, caster och racing.."

Mvh / Micke R

A: - "Vad använder ni som bromspunktsmarkering?"
B: - "Vi bromsar i höjd med killen i svart kåpa med en lie över axeln." ;-)
Micke R: Var lugn, jag håller på att ta in offerter på att köra upp mindre SportClub-logo samt att den kommer att ha transparent bakgrund.

/Per
Mi
542
Micke R
328i -98
- zodi.
Kanon.
Om det är en transparent dekal med vit text: "BMW Sport Club" du menar kanske man kan beställa den så liten att den får plats på skylthållare med utrymme för text?
Då tjänar den två syften; 1. diskret bilplacering för den som önskar det
2. enkelt skylthållarbygge...

Mvh / Micke R
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
zodiaken: Skicka kraven på dekalerna till mig så skall jag se vad min sponsor kan åstakomma.

MickeR: Jag gillar din signatur starkt!! :D ROTFLMAO
Nej det är inte den dekalen jag pratar om utan den vanliga dekalen med vit bakgrund.

Väntar dock på samtal från firman och skulle kunna kolla om det går att klämma in på ngt sätt på ett ark kanske.

Vad har ni medlemmar för önskemål om dekaler? Hur stora behövs? Räcker det med en lite mindre typ 3-4cm hög och en som är 10cm hög eller ska det finnas mer alt.?

/Per
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.