|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Det går att hyra en sån där ozon behandlings apparat och göra det själv,kostar typ 300:- En kompis hade en kraftigt rökskadad bil hyrde en sån apparat hade igång den två dygn då var all lukt borta du kan inte tro att den var rökt i.Att hyra en sån är att rekomendera. | |
|
Vet du någonstans där man kan hyra dylik maskin? Gärna i skåne... Med vänlig hälsning //Kalle ______ Länk |
|
|
Svante: nu talade jag i svepande, lätt ironiska och förmdomsfulla ordalag här..... I dom flestas begreppsvärld är det äldre ( vanligen pensinerade tjänstemän) cigarr rökande gentlemän , MB åkande gubbar som är med i Odd Fellows/Lions/Rotary/frimurarna osv. |
|
| Wunderbaum är för volvos och epor, skulle aldrig stoppa en wunderbaum i min bil, men det är ju bara min åsikt, jag sammankopplar wunderbaum med ofräsht...fast de behöver de inte vara.. | |
| Tar tillbaka det där om volvo och epor, då de finns mycket fina ex av dessa också :) tänkte mest på de ofräsha... | |
|
Om du har en bil som varit rökt i så behövs inte bara ta bort lukten, om du tex tittar på innertaket så kan det vara lite gul aktigt i jämförelse mot orginal tyget. Rev därför hela inredningen på min bil och tvättade alla detaljer med klädsel med "klädsel tvätt". Fan va fräsh den blev sen. Efter det tog vi en dusch med ett medel som heter "Inter saner" vet ej var man köper det men bilen luktar nu nybil. Underbart från att vara en unken luktande gul aktig inredning till fräsch med nybils lukt. Klädsel tvätt tycker jag kan behövas på alla bilar som är äldre än 7-10år beroende på hur de använts, men man känner direkt att bilen blir fräschare för varje del man tvättar och man kan hålla på i evigheter! Tackar för alla svar! //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.