|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Stor skillnad på gamla automaten som sitter i tom 2010... från 2011 är det DKG, dobbelkopplungsgetriebe :) dvs dubbelkopplingslåda, som dsg eller s-tronic på vw. /Jonas |
|
|
skickat PM till dig, funderar på att sälja min mvh |
|
|
ÄR extrem svårt att sätt pris på 135, priserna på blocket skiljer en hel del, beroende på mil, utrustning osv, Går i tankarna att sälja, men är omöjligt att sätta pris. |
|
|
@berne, så svårt kan det väl inte vara? De flesta ligger på runt 200’ så ungeför det bör du väl också begära för din. Det är fantastiskt bra andrahandsvärde på 135 om man nu får de begärda priserna, nio-tio år gamla bilar som man säljer (?) för drygt 50% av nypriset. |
|
|
@MUC Det jag anser, är svårt är att dom flesta som ligger ute. Är väldigt snålt utrustade. Den bilen jag äger har det där extra:) M3 diff NBT Å massa annat, mmm får väl prova å lägga ut den, å se om någon nappa, annars så får den nog nog bli stående i garaget, ett tag fram igenom |
|
|
Hej Alla! Blev faktiskt en 125 Coupè till slut,fullutrustad dock utan taklucka. Tack Berne)= verkar jättefin bil,blev som det blev.....manuell oxå denna...! Är på väg att sälja min E30-90;a Diamantsvart.....5 dörrars tyvärr.......vad kan man tänkas få för den....? Dock helt i orginalskick......(sista årsmodellen av e30 -325) |
|
|
@SIR C Vi hade nog kommit överen, e30 är lite av en dröm bil:) Men men inte lätt att veta innan:) Hoppas du blir nöjd |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.