AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.215

Bilen vandaliserad...

Sida 2 av 2
DanTheMan
Inte ens tjejens Renault Twingo får vara i fred.
En dag var hela höger flygeln insparkad av nån fan som bara inte kunde låta bli.Man blir ju så jävla less.

Tydligen är kanske situationen lite annorlunda i Finland eftersom mina bilar fått vara ifred... Det enda "vandaliseringen" jag fått e då folk, ursäkta mig IDIOTER, slår upp dörjävlarna i ny polerad bil! Man frågar ju sig vad som pågår i dessa människors hjärnor.

OK, om ett barn gör det kan man ju inte bli arg, men vet själv att man ser till om barn är med i bilen att man påminner dem om att öppna dörren försiktigt.

Söker DeTomaso pantera

Support Your Local Big Red Machine!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Nej så länge dom diciplinerar barnet på rätt sätt så ;)
Mina barn vågar inte fisa i nya bilen...;-)
Ställer mig alltid på sista platsen, så jag bara har en bil att vara rädd för.
Lackar huven idag så nu blir till att hålla avstånd till bilen framför...

välstämd tretummare med F1 ambitioner
Xe
10
Xerxes
525i-91
Kan inte någon teknikkunnig person utveckla något slags larm som går igång när någon vandaliserar ens bil, samtidigt som personen fotograferas ifrån en liten dold kamera i kupen. Som pricken över i:t så borde man naturligtvis överraska vandalen....
Kan man inte göra en hemsida där det står vilken BMW som vandaliserats, var, när och hur?
På så vis kanske man får en bättre uppfattning hur det är organiserat eller om det bara är ett slumpvis urval.
Har själv "bara" blivit av med emblemen bak när bilen stod hemma, centralt på stan törs jag inte lämna den ens på dagen, såvida jag inte har uppsikt över den.

//Sniffer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.